laupäev, 22. juuni 2013

Kuusalu Keskkooli põhikoolilõpetamine 2013

Ma kohe ei räägikski oma ebanormaalselt rahulikust hommikust. Lugesin lõpetajate närvilisi twiite ja pikutasin rahulikult einestades ja teed juues. Kaunis hommik.
Mõtlesin, et oleks igati mõtekas ühekorraga koolist ka paberid välja võtta, aga see plaan kukkus kuidagi ära. Täiesti ootamatult nägin ma oma vanu klassiõdesid, kes olid samuti inimesi lõpetamise puhul õnnitlema tulnud.  Nendega koos sai saalis istutud ja natuke oma tegemistest räägitud. Btw, mitte ükski õpetaja ei teretanud mind vastu. Mitte ükski. Ei tea kas mind oli siis nii raske ära tunda või oli tehtud omavahel mingi debiilne kokkulepe. Mõlemal juhul tahaks öelda: "WTF?!"
 Aktus oli ilus... ja pikk. Kindlasti pikem kui meie oma, aga see on ka loogiline, sest lõpetajaid oli rohkem ja kõnesid oli rohkem. Ja kõik nägid niiiiiii head välja! :O Naljakas on see, et ma mäletan enamus lõpetajaid veel väga noorukestena ja kena oli vaadata kui suureks tegelikult kõik kasvanud on. Kõlab nagu totaalne kanaema lause, aga no nii oli. Täiesti haige kuidas aeg lendab.
 Ise läksin aktusele põhiliselt Jannu pärast. Viisin talle väikse kingi ja lilled. Lilli said muidugi ka teised. Rohkem ma ei oskagi midagi lisada. Mul on kõigi lõpetajate üle väga hea meel. Kogu see sündmus võis mulle ka mikropisara silma tuua. Õnneks mul niipea uusi lõpetamisi ees ei ole. Ma kardan, et minust saab muidu see inimene, kes käib lõpetamistel nutmas ja ma ei ole väga selle mõtte fänn.
 Tuleb välja, et ma ei peagi jaanipäeva üksi veetma, vaid mu härra jääb minuga. Niisiis on võimalus, et me ostame kogemata liiga palju veini ja mängime ööläbi Battlefield'i ning sööme grillliha. Õigupoolest ei tea veel kumbki meist oma täpset plaani, aga küll me midagi mõnusat välja mõtleme.
 A, ja kuna ma koolist pabereid välja võtta ei saanud, siis tähendab see seda, et ma pean millalgi Kuusallu naasma, et seda teha. Ma ei tea muidugi kui pikalt ma seal siis olen, aga ilmselt max 2 päeva (ehk siis ühel lõunal tulen ja järgmisel õhtul nt. lähen). Kauem ma ilmselt ei saaks Bonni pärast ära olla, sest ma ei taha härrat oma üliarmastava karvase lapsega liiga kauaks üksi jätta.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar