laupäev, 15. juuni 2013

the things I do, the choices I make

 Tead mis? Ma arvasin terve nädala, et on neljapäev. Minu jaoks on terve nädal olnud iga päev neljapäev. Päriselt. Ma olen oma ema külla oodanud. Meid ootab ees suursugusem poodlemine. Poodlemine Rimis ja Prismas. Poodleme pesupulbreid, makarone ja tolmuimeja tolmukotte. Fucking elagu šoppamine!
 Täna tegin ema tuleku puhul muffineid ka. Oli viga usaldada ahju taimerit, sest mul õnnestus elus esimest korda muffinid ära kõrvetada. Oma viga ei tahtnud ma muidugi tunnistada, seega katsin ma kõik muffinid hoolega šokolaadiga, et kõrbenud kohad paistma ei jääks. Nailed it! Loodetavasti ei saa ema vahest aru. I mean, oma laste jubedate joonistuste kohta öeldakse ikka ju, et need on imekaunid.
 Teen veel oma küüntega nalja ja siis heidan tudule ära ka.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar