esmaspäev, 2. september 2013

i'm over it

 TOO MUCH SWAG! Kooli treppidel seisid mul ees värvilistes teksades noormehed, kes kandsid väga uhkeid dressipluuse ja cap'e ning tegid taolisi nalju, mida härra Bieber teha võiks (nii ma vähemalt arvan). Seda pilti nähes teadsin, et koolis sees võib asi olla sama hull. Ma ei pannud selle oletusega väga palju mööda. No olgu, see polnud päris see, mida ma kooli ees nägin, aga need meeletult pikad värvilised kunstküüned, mida ma neiudel nägin... Teeme selle kohe selgeks. Ma ei ole kunstküünte vastu! Need on toredad lahendused, kui su oma küüned nii väga kasvada ei armasta jne, aga ma mõistan neid küüsi kuni teatud pikkuseni. Kui sul on meeletud küünised, siis ei saa su elu ju kuidagipidi mugav olla. Miks muidu saavad kassid oma küünised sisse tõmmata. I mean, sa ei hakka ju puu otsa ronima. Milleks?
 Ma lähen teemast kõrvale. Mulle meeldis direktori "i'm already done with you" suhtumine, aga mu klassijuhataja tundub tore. Ta näeb välja nagu Jakob Hurt, mis mulle meeldib. Kui ma teda esimest korda nägin, siis tuli mulle rohkem Jõuluvana ette, aga lähemal vaatlemisel selgus, et Jakob Hurda variant läks nagu rohkem täppi. Mul teeb meele kurvaks see, et ta meid see aasta ei õpeta ja et mul üleüldse bioloogiat pole. See selleks. Mul on raha vaja, et õpikuid laenutada... ja kappi. Elu on raske.
 Tõmbad otsad kokku. Loodan, et teil oli kena esimene koolipäev ja, et teie kooliaasta tuleb meeldiv. :)
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar