laupäev, 7. september 2013

yeeeeesyeeeesyeeees

 Ma räägiks hea meelega eilsest.
 Käsime härraga bowlingut mängimas ja meil oli väga tore. Esimese mängu võitsin mina ja siis sõnusin ma kõik instagrammis ära ja kaotasin järgmise. Seis oli sellegipoolest äärmiselt tasavägine ning nagu ma juba eelnevalt mainisin, oli meil väga tore. Üks bowlingu kuul tegi muidugi mu pöidla kenasti nahavabaks ja punaseks, aga hei... heihei... -.-
 Hiljem istusin ma õhtul üksi kodus, sest härra käis semu juures helisüsteemi korrastamas. Mina olin muidugi üksinda kodus ja natuke endast väljas, sest paranoiad käisid külas. Ma üritasin elu eest keskenduda erinevatele youtube'i videotele ja end muust välja lülitada. Well, see õnnestus mul hästi, sest kui ma pilgu tõstsin, siis oli korter kottpime ja ma polnud seda märganudki. Väike paanika ja kui lüliti leidsin, siis oli kõik jälle oknorm.
 Täna lähen ma Kuusallu, sest ema palus, et ma talle asju tooks ja sealt asju ära viiks. Ja mul hakkas nüüd järsku kiire.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar