esmaspäev, 2. september 2013

super serious school business

 Tere septembrit, ma lähen täna kooli. Mul algab kell 16.00 aktus ja peale seda on klassijuhataja tund. Praeguse seisuga olen ma elevil. Ma arvan, et see on parem varjant, kui üldse mitte midagi tunda. Kusjuures ka täielik emotsioonitus käis mul külas. Imelik oli.
 Ma mõtlesin, et ma kirjutan siia enne minekut ja peale tulekut, nii et teile oleks näidata enne ja pärast emotsioone. Mulle meeldib mõelda, et teid huvitab see. Las ma olla.
 Mu vana klassiõde helistas mulle natuke aega tagasi ja lõpetas kõne ära peale seda, kui ta oli mulle hirmunult "Hallo?" öelnud. Ma ei ole ju vikatimees. Või olen?
 Ma ei tea mida ma siia praegu kirjutama peaks. Esimeses lõigus sai nagu kõik kenasti kokku võetud. Mulle ei meeldi, et õues läheb kiiresti pimedaks ja samuti häirib mind see, et enam pole õues +30 kraadi. Silm on märg ja varsti tuleb kooli poole liikuma hakata.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar