kolmapäev, 18. september 2013

ps. ma pole enam koolis

Olen taaskord arvutiõpetuse tunnis ja tegevusetult. Midagi pikka ma vist kirjutada ei saa, sest mul pole nii palju materjali ja aega pole ka nii palju.
 Täna oli matemaatika kontrolltöö, mis ma usun, et mul õnnestus võrdlemisi hästi. Tahaks öelda, et tean, aga mul on omad kahtlused... mida mul tegelikult olla ei tohiks, sest tegemist oli kuuenda klassi materjaliga. Ma arvan sellegipoolest, et sealt tulev hinne on positiivne. Ma olen tegelikult praeguse seisuga kena koguse hindeid juba saanud. Ma ei hakka detailidest rääkima, sest ma ei usu et kedagi huvitaks, aga ma olen rahul.
 Negatiivseid lugusid ka. Ma ei tea kas ma nägin esmaspäeva õhtul üksi kodus olles kummituseelukat või olid mul luulud. Mu paranoiad vaikselt tapavad mind. On olemas võimalus, et ma vajan abi. Like big time.
Minu kurvastuseks/rõõmuks pole meile väga palju koduseid töid antud. Kõik on enamvähem nii, et tee kui tahad ja kui ei taha, siis pole lugu. Ja koduseid töid peab veel kümnelt erinevalt lehelt otsima ka, mis on hirmus lõbus. :) Ja paljud õpetajad räägivad referaatidest, aga vähesed annavad kuupäeva, et keegi teaks mis ajaks neid vaja on. Eile sain ma nt teada, et referaat, millest ajalooõpetaja rääkis, tuleb ära teha juba järgmiseks tunniks. YAY!
 Ma vabandan kõigi ees, kellele mu koolielu kuigi huvitav ei tundu. Ma olen lihtsalt elevil kõige pärast.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar