teisipäev, 17. september 2013

sharing a classroom with peasants

 Eile vihastasid mõned mu kaasõpilased mu nii välja, et ma tunnen vajadust teha täna hommikul sellest postitus. Ja kuidas sinul läheb?
 Pooled (?) mu klassi õpilastest on vanemad ja küpsemad inimesed. Nad on asjalikud, nad küsivad asjalikke küsimusi ja nad on mulle nii armsad (well, ma küll pole nendega suhelnud, aga... you know). JA SIIS SEE TEINE POOL. Teisel pool on vist äsja teisest koolist tulnud õpilased, kes arvavad, et terve fucking tunni aja kõva häälega rääkimine on lahe. Mitte ainult see. Kõik, kes on neist erinevad, apparently väärivad seda, et nende üle lihtsalt naerdakse. Mu klassis on üks vanem mees ja kui ta midagi ütleb, siis enamvähem vaadatakse üksteisele otsa "OMG, ta ütles midagi. Ha-ha-ha." I mean are you fucking kidding me. Ja täiesti "märkamatult" mindi juba üle selle mehe solvamise peale, SEST SEE ON FUCKING LAHE.
 I would like to know how these peasants think. Kui rumal peab üks inimene olema, et ta arvaks, et teiste solvamine ilma igasuguse põhjuseta on kuradima lahe. Kui rumal peab üks selline olema, et ta ronib veel Täiskasvanute Gümnaasiumisse, käitudes nagu ta oleks alles viiendasse klassi läinud. See on nõme. See kõik on nii kuradima hale. Ja millest on veel eriti kahju on see, et mul ei õnnestunud eelnevas geograafia tunnis eriti midagi omandada, beCAUSE THE PEASANTS WERE BEING REALLY, REALLY LOUD. Ja noh, geograafia õpetaja just wouldn't give a fuck. Ta projektor ei töödanud, nii et ta pidi püsti tõusma ja asju tahvlile kirjutama. Life was too hard for her already.
 Kui sa jääd tundi 10 minutit hiljaks ja tundi ilmudes plätrad sa edasi kanepist ja joomisest terve kuradi tunni väga valjul häälel, siis sa pole lahe, vaid otsid tähelepanu, mida su emme ja issi sulle ei andnud, sest nad olid juba sinu osas alla andnud. :) I'm done with those twats now.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar