esmaspäev, 11. november 2013

i'm sorry to dissapoint, but there's no drama. move along please.

Mulle ei meeldi esmaspäevad ja seda ainult ühel põhjusel - mul on äratus hommikul kell 5.50. Tavaliselt olen ma eelnevatel õhtutel läinud magama nii kell pool 2 öösel, nii et 'normaalsel' ajal mul und ei tule. Selle kõige tulemusena saan ma esmaspäeva öösiti magada umbkaudu 4 tundi. Not fun. Kuna ma olen veel 'ärgates' pool unes, siis ma twiidin ja räägin kõige jaburaimaid asju üldse. Nt täna hommikul rääkisin ma twitteris hernestest. I'm not sure what happened there, but it was quite dumb. Ja siis mingil hetkel otsustasin ma tagasi teki alla minna ja ignoreerida kohustust kooli minna. YAY! Ärgates kahetsesin, aga homme on kindel minek.
 Kohtusin täna Anna-Liisaga ka jälle. That was fun kuni selle ajani, mil me eksisime imelike videote keskele. Tjah, siis muutus see juba.. imelikuks. On hämmastav mille peale inimesed tulla võivad. Hämmastav.
 Ma ei oska midagi enam lisada, aga arvasin, et peaks kirjutama. Naljakas on see, et mul oli mingil hetkel olemas kindel teema millest kirjutada, aga nüüd on see nagu kuhugi ära kadunud. Kurb küll.
 Ahjaa, ma sain oma ihaldatud jope ka laupäeval kätte ja olen selle üle väga uhke, sest see oli viimane minu suurus! All the self-fives i gave myself...
 Thank you, come again.

1 kommentaar:

  1. Tere, Kärol!

    Ei, see ei ole jama mida oma blogis kirjutad.

    See on igati loogiline ja inimlik jutt.

    __________________________________________________________________________

    Tarmo

    VastaKustuta