laupäev, 30. november 2013

one can dream

me in the sea of confusion
 Ma hakkasin täna mõtlema, kui palju loomi mul oleks, kui mul oleks nende jaoks piisavalt raha ja ruumi. Momendil on mul koer ja tšintšilja, kes on reaalselt kõige nunnumad eluvormid mu elus, aga kui palju koeri ja teisi loomi mul siis oleks, kui ma saaksin neid endale rahaliselt lubada?
 Koeri oleks mul raudselt rohkem kui üks. Ma tahaks nii väga Bonnile väikest õde või venda. Oma põhimõtte järgi tahaks ma seda koera siiski varjupaigast. Jah, varjupaigast koera võtmine on paras jant, aga kogu see jant oli seda väärt, sest ma sain sealt absoluutselt kõige imelisema lontkõrva. Ma olen natuke imelik, sest ma tahan, et teine koer, kelle ma varjupaigast võtaksin oleks Bonnile võimalikult sarnane, et ma saaks teha nägu, et nad on vennad. Ma paneks ta nimeks Benni, nii et mul oleksid Bonni ja Benni. (Guys, las ma unistan. Ma olen täiesti kursis sellega, et siia ei mahu praegu rohkem loomi ja rahaliselt läheks asi ka natuke keeruliseks, aga las ma unistan. Just sayin'.) See oleks nii armas. Oh lord, kui ma saaks valida mõne tõukoera, siis tahaksin ma ilmselt bokserit. Nad on lihtsalt nii kuradi armsad ja ma tahaks endale nii väga ühte sellist sõbralikku ilalõuga. Ehk siis praeguse seisuga oleks mul juba kolm koera. Alrighty then.
 Mulle meeldivad lontkõrv küülikud. Like... kui ma käin lemmikloomapoodides, kuhu mind alati nagu magnetiga tõmbab, siis pean ma alati jänkusid vaatama.... ja siis istun ma seal puuri ees ligikaudu pool tundi ja kiljun mõttes terve see aeg, sest omg kui nunnud need jänkud on omgomgomg ma pean selle ühe karvapalli kaasa saama omgomgomg. Ja ma nägin ükskord müügil ka siile ja üks oli albiino ja ma surin seal puuri ees, sest et omgomgomg kui nunnu see valge siilipoiss oli. Seega oleks mul juba kaks närilist, siil ja kolm koera. Kasside poole mind nii väga ei tõmba. Mul on kass olnud, aga kuna mul on kassikarva allergia, siis tuli mu nunnu pärsia kass ära anda ja... jah. Olgem ausad, mina ei saaks nii või naa seda lahedat interneti kassi, kes teeb midagi tobedat ja nunnut. Ma saaksin sellise kassi, kes ei jääks kunagi vait ja lõhuks mu asju. Ma imestan üldse, et mu praegused loomad nii normaalsed on.
 Elu oleks kaunis teistsugune, kui ma saaks kohe kõik, mida ma tahan. Ma ilmselt ei elaks praegu siin, kus ma elan. Seda päris kindlasti. Ma oleks ilmselt külastanud palju rohkem riike, kui ma praegu olen. Kõik oleks nii teistsugune, et ma ei oska seda nimekirja kohe jätkatagi. Elu oleks nagu Sims. Naljakas mõeldagi.
 Ma jäin siia imelikult asjadest heietama. Parem lõpetan. Homseks võib oodata ka üle pika aja midagi mu teise blogisse (wink-wink).
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar