neljapäev, 21. november 2013

LUSH

 Täna postitan ma siia midagi teistsugust ja räägin Lush'ist ja sealsetest toredatest asjadest. Miks? Sest ma olen tüdruk. Punkt.
 Mkay, kuna ma istusin eile Lushi poe kõrval tervelt tunni, siis tekkis mul täna tuju nende pühadekaupa rohkem uurida. And oh boy, I found some stuff.
 Kõigepealt Candy Mountain vannivaht. See tundub minu jaoks nii ahvatlev ja ma tahan sellega vanni vedelema minna. Ma lähen ilmselt laupäeval seda veel üle nuusutama ja salaja kõigest seal olevast testreid nillima. Nad on testrite jagamisega lahked. Mulle meeldib. Ma leidsin sealt kõige parema näomaski üldse ja kui tester otsa saab, siis lähen ma kindlasti täissuurust ostma.
 Järgmiseks Golden Wonder vannipomm. Kõik mis lõhnab tsitruseliste järgi on minu sõber ja ma olen kuulnud, et see teeb imelisi asju ja ma tahan seda poodi tagasi nuusutama minna.
 So White vannipomm. Ma jumaldan õunalõhna ükskõik kus. Ma olen muidu ostnud õunalõhalisi küünlaid, aga miks mitte seda lõhna ka vannituppa viia.
 MMM (Marshmallow Melting Moments) vannisula (see tore vannisula ei kuulu küll enam pühadekauba alla, but still). Do I even have to say anything else? I just can't handle myself anymore. Kui ma järgmine kord Lushi lähen, ostan ma ilmselt liiga palju kola vannis sulistamise jaoks.
 Ma võiksin siin veel vanni...kolaga jätkata, aga ma läheks muidu liiga hoogu. Lushist saab tegelikult väga lahedaid jõulukingitusi ja üleüldse toredaid asju. Minu läbiaegade parim Lush'i avastus on Cupcake näomask, mille täissuuruse ma lihtsalt pean saama. Ma jumaldan seda asja. I just can't... See teeb mu naha nii pehmeks, et mul ei jää peale maski eemaldamist muud üle, kui oma nägu kontrollimatult silitada. Maski peas hoidmine on ka omaette lõbu, sest ma näen välja nagu ma oleks rassi vahetanud ja see kuidas mu koer mulle otsa vaatab on lihtsalt priceless. Ma soetasin sealt ka Shine So Bright tahke palsami juusteotstele, mis tegi asju, aga ma pole selle lõhna eriline fänn. Lõhn on selline... *nuusutab 5 minutit palsamit ja üritab tuntavat lõhna sõnadesse panna* ravitee sarnane(?) *kukub lõhna kirjeldamises läbi*. Mulle lihtsalt meeldivad rohkem sellised värsked puuvilja lõhnad või siis sellised magusad kommilõhnad. Suurepärane näide kommilõhnast on Bubblegum huulekoorija, mida ma kasutan peaaegu iga päev ja ilma milleta on elu väga raske. Kõige lahedam on see, et seda saab süüa ka. Mitte, et ma seda lausa sööksin aga... tjah.
 KÕIK! Nüüd on kõik. Ausõna. Soovitan soojalt kolada Lush'i kodulehel või lausa poes (mis asub Foorumi keskuses btw), sest sealt võib väga lahedaid asju leida.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar