teisipäev, 10. detsember 2013

How to deal with bitches

Koolis on draamad. Mõttetud draamad, mille tagamaid ma ei tea ja ma kuna ma olen kuulnud ainult ühte osapoolt, siis pole mul ilmselgelt piisavalt vahendeid, et kogu situatsiooni ausalt hinnata. Seega hakkan ma rääkima hoopis teisest situatsioonist, mille mõlemad osapooled on minuga rääkinud. Kogu see draama toimus küll kuuendas klassis, aga üllatus-üllatus, ka kümnendas on veel samad fucking draamat (ples tootke midagi uut).
 Keegi ütles kellegile, et ta on kole. Mida see kuuenda klassi tüdruk, keda koledaks kutsuti, selle peale tegi? Solvus, middle fingers were up ja tema solvaja oli tegelikult ise see kõige koledam bitch. (fucking uskumatu, et samalaadsed draamad veel siiani toimuvad) See plika, kes väidetavalt teist solvanud oli, oli endast väga väljas, sest kogu lugu oli kontekstist välja rebitud ja ta ei mõelnud seda nii, aga see ei tähendanud, et ta oleks suud kinni hoidnud... oh ei. Ta mölises koguaeg milline värdjas see teine tüdruk on, sest ta ütles talle nii halvasti ja valetas ja ma isegi ei tea...  Ühesõnaga ei olnud ta sugugi targem, kui see tüdruk, kes ta öeldu kontekstist välja rebis, sest ta hakkas seda tüdrukut taga bitchima ja igal sammul maha tegema. Tulemus oli see, et kõik olid tülis mingi mõttetu arusaamatuse pärast ja selle läbi pidid ka teised kannatama, sest seda mõttetut "ew, mis ta endast mõtleb, ta on ju täis lits" juttu võis kuulda iga fucking viie minuti tagant, kui teine pilti ilmus.
 Lihtsalt saage endast üle ja lõpetage teiste selja taga bitchimine. Kui keegi midagi valesti teebki, siis middle fingers up and don't give a single fuck about this person. Ja kui ma ütlen "don't give a single fuck" siis ma mõtlen ära räägi temast koguaeg and stop giving them the "secret" bitch-eyes. The secret bitch-eyes aren't actually so secret. Just stop. Ja jumal hoidku ära mine seda tüli kahe nädala pärast uuesti üles surkima.
 Minus on selle teema kohta palju alla surutud viha ja ma pidin vähemalt osa sellest välja laskma. Ma loodan, et keegi sellest kuidagi valesti aru ei saa.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar