esmaspäev, 2. detsember 2013

õppetöö niidab


Tunnistan, et asjad on natuke üle pea kasvanud. Mul on sel nädalal 5 kontrolltööd. Nende hulgas on raamatu vastamine, mis mul veel läbi pole loetud. Pean samuti tegema ühe referaadi ja kirjutama 2 vene keelset jutukest. Vist olid asjasse segatud ka sõnadetööd.  Pean järgi tegema nii kunstiajaloo kontrolltöö, kui ka keemia oma. Viimasega mul probleeme olla ei tohiks. Õnneks. Ahjaa, pean ühe raamatu veel järgi ka vastama. Yay!
 Tahaksin kiirelt lisada ka seda, et mul on hirmus kahju, et mõned õpetajad pole enda jaoks avastanud ekooli, sest kogu see kupatus tabas mind täna asju uurides suure üllatusena.
 Tahtsin kind of juba ette ära vabandada, et siia nüüd enne neljapäeva postitusi ei tule, sest et... well, ma loetlesin siia kena rea põhjuseid. Figure this out yourself.
 Mulle meeldib näha ka neid lustakaid blogi vaatamiste kõveraid, mis praegusel ajal lainetavad kõvemini, kui kunagi varem. Selle üle on mul ainult hea meel ja ma teen lugejatele mõttes pai. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar