pühapäev, 8. detsember 2013

How to procrastinate

 Ma olen asjade edasi lükkamises ääretult osav, nii et ma leian, et minust võib seejuures palju abi olla (või siis ka mitte).
 Minu jaoks pole mingi probleem lükata edasi referaate, kontrolltöid, uurimustöid ja veel hunnikuid referaate. Kogu see kupatus ajab mind nutma, seega leian, et ma peaks parema meelega mängima Simsi, vaatama youtube'i videoid või filme. See kõlab palju paremini. Ja siis järsku avastan, et mu tuba on liiga segamini ja sellises keskkonnas pole võimalik teadmisi omandada. Ma hakkan koristama... ma leian koristades palju huvitavaid asju, millega ma pean kohe mängima hakkama. Või siis leian ma riideid, mida ma pole ammu kandnud ja seda oleks suurepärane esmaspäeval koolis kanda... Ahjaa, koolitööd. Peaks neid ka tegema. Avan vihiku ja leian, et mu käekiri pole päris nii kaunis kui peaks - kirjutame kõik ümber. Great!
 Kui vihik on ümber kirjutatud, siis meenub mulle tumblr. "Ma reblogin ainult paar pilti." Tund või 2 hiljem olen ma ikka tumblris. Oh no, ma eksisin phandom'i blogisse. -.-'
 Kui ma tumblrist välja jõuan, meenub mulle mu bloggeri blogi (see sama mida sa hetkel loed). Ma pole sinna tükk aega kirjutanud (isegi, siis kui kirjutasin eelmine õhtu/öö). Asun isuga blogima, sest jumal hoidku, kõiki huvitab kõik, mida ma siin kirjutab. Muidugi huvitab. -.-'
 Guess what, ma tegin seda kõike täna. Ainult actually õppima ma ei jõudnud. Fucking... great. Varsti leian ma nii või naa, et kell on juba nii palju, et ma ei jõua enam midagi teha ja annan alla. Mis kuradi jama ma endale korraldan...
 Aga olgu, aitab jamast. Ma asun nüüd tööle.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar