reede, 27. detsember 2013

making presents

 
Ärge pealkirjast järeldage, et ma hakkan oma kinkidest rääkima. Taevas hoia, milleks? Ma ei leia sellel mõtet. Ma tahtsin rääkida kui kuradi raske on kinkide tegemine üleüldiselt.
 Kõigepealt on ju see asi, et kinkide tegemine on valikuline (kuigi jõulude puhul enam eriti mitte) ehk siis sa annad selle kingiga inimesele teada, et ta oli sul mõttes ja ta on sulle piisavalt oluline ning sa nägid seda küünalt ja mõtlesid talle (sest tahaksid ta samamoodi põlema panna? okei lol jk). Aga kinkide tegemine on tegelikult päris raske. Well, tüdrukutele kinkide tegemine on minul juba vähemalt käpas. I've been doing this for a looooooong time. Keegi pole kunagi öelnud ära ehetest või kehahooldusvahenditest (kõik peab ainult hästi lõhnama). Küünelakid lähevad samuti hästi, sallid, särgid-värgid. List goes on. Muidugi peab inimest ka piisavalt teadma ja alati on abiks ka see, mis ta ise on oma soovidest rääkinud. "Mul oleks hirmsasti vaja McDonalds'i kuponge. Ma käin seal nii tihti." DONE! Midagi peaks neile ilmselt ka juurde panema but you know what I mean. Noormehed pääseksid isegi suuremate mõõtmetega kaisulooma kinkimisega! Lihtsalt pakendaga tuleks kuidagi andekamalt, kui kinkekotti visates (samas on ka see valikuline alati). Aga mida perset kinkida noormeestele endale? I struggle with this. I've always struggled with this. See peaks olema midagi praktilist, aga mu mõte sealt enam väga edasi liikuda ei taha. Sokid? Tass?
 Elu on muidugi mingil määral lihtsam, kui teil on mingi inside joke teatud asjaga, mida on actually võimalik poest osta. Aga see ei pruugi ka alati päästa, sest tänapäeva huvitavaid ja ääretult vaimukaid inimesi teades on võimalus ka see, et keegi teeb nalja raamaturiiuli üle. Vaevalt, et keegi oma sõbrale raamaturiiuli kingiks, kui too seda tegelikult ei vajagi.
 Ma pole kindel, mida ma selle kõigega öelda tahtsin. Tegelikult mulle meeldib kingitusi teha ja siis vaadata nagu täielik creeper, kuidas mu sõber selle avab ja sealt midagi leiab. Olgem ausad, see pilk ja rõõm (võlts või mitte) kinki avades, tasuvad kõik su kulutused.
 Loodan, et teie pühad möödusid imeliselt ja et te kinkide tegemisega väga jänni ei jäänud. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar