pühapäev, 29. detsember 2013

if i was a bird, i'd fly into a seiling fan


Aastavahetus veereb kohale hirmuäratava kiirusega. Ma pole veel kindel kas hakata tegema aasta kokkuvõtet nüüd või hiljem. Pikk see mul igatahes ei tuleks. Ma arvan...
 Ma tegelesin veel hiljuti jõulušoppamisega. Kui ma ütlen hiljuti, siis ma mõtlen nii paar päeva tagasi. Ma olen kohutav sõber ja polnud jõudnud veel kõigile kallitele inimestele kinke osta. Praeguseks olen ma enamvähem kinkidega valmis, seega on mul praegu parem enesetunne (Mitte küll otseselt, sest mu pea valutab meeletult ja ma ei leia valuvaigisteid üles ning midagi juhtus eile mu jalaga, sest see valutab meeletult. Ka magama jäämine oli selle jala pärast peaaegu et võimatu, sest ma ei saanud oma lemmik asendis magada ja mu kehal oli ääretult raske leppida teise asendiga. Kõht valutab ka meeletult sest mind on õnnistatud neiu olemisega ja mul pole ausaltöeldes mingit tahtmist voodist väljuda, aga mu juuksed on igalpool ja ma ei leia oma patsikummi palli üles, mille ma paar kuud tagasi ostsin, sest ma ei leidnud oma patsikumme üles. Praegu ma lihtsalt keeldun uusi patsikumme ostmast, sest ma tean, et mul on neid kuskil meeletult palju. Kõik see kolimine ja värk, mis siin vahepeal toimus oli abiks asjade organiseerimisele, aga kuhu kurat ma oma patsikummid panin. Ma leidsin oma juukseklambrid õnneks üles, aga olgem ausad - minu jaoks on patsikummid olulisemad ja ma ei leia neid kuskilt. Ma olen hetkel liiga laisk ja valulik, et end liigutada. Emalt oleks seda ka liiga palju paluda ja isa saadaks mu perse. Ossa kui pikk sulg!).
 Juhul kui te pole märganud, olen ma lisanud blogile ja selle erilise "Follow" pesakese paremale äärde, nii et te saate end mu blogi jälgijateks lisada nüüd palju mugavamalt (juhul kui ma teile muidugi piisavalt palju huvi pakun). Oh well, ja blogloviniga saate te mu blogi endiselt jälgida. Tulemas on uuel aastal ilmselt piltidega postitus mu uuest parkast, mille ma eile kätte sain ja millesse ma jäägitult armusin. Ma luban seda uuel aastal, sest aasta 2014 sisaldab endas kahteteist kuud ja see on pikk aeg, et teha üks piltidega postitus oma fancyst parkast.
 Ma loodan, et seda möla sai nüüd piisavalt. Te võite mulle alati jätta kommentaaridesse soovitusi selle kohta, milliseid postitusi te rohkem soovite. Ehk siis kas mu postitusi mingist kindlast teemast või lihtsalt sellest, kuidas minul läheb ja mida ma tol päeval tegin (mis kõlab nagu ääretult ebahuvitav soov, but you know).
 Juhul kui ma enam peale seda postitust ei kirjuta, siis kena aastavahetust ja ilusat uue aasta algust!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar