laupäev, 14. juuni 2014

50 fakti


  1. Mitte keegi ei palunud mul seda postitust teha, aga ma olen piisavalt edev, et seda teha.
  2. Mulle meeldib õhukese põhjaga pitsa.
  3. Ma kirjutasin oma esimese raamatu, kui olin 4-aastane. Õigemini pani selle kirja mu ema, aga loo mõtlesin ma ise välja.
  4. Mu jalanumber on 35. Vähemalt siis kui ma kontsa kannan. Tavalised ketsid ja suslad on 36 või 37.
  5. Ma jumaldan koeri.
  6. Ma katkestan vestlusi, kui ma kuskil koera näen kilgates "kutsu!".
  7. Mul oli kunagi kass Charlie. Ta oli pärslane ja hästi paksu beeši karvaga. Me pidime ta ära andma, sest mul avastati kassikarva allergia.
  8. Mul on väidetavalt ka koerakarva allergia, aga tunda see ei anna, seega saan ma edukalt koera pidada.
  9. Mul on üldse palju allergiaid.
  10. Ma olen ka astmaatik.
  11. Ma ei saa laktoosiga hästi läbi.
  12. Ma leian, et mu kest on kohutavalt vigane.
  13. Ma ei loobu kunagi juustust.
  14. Mu huumorimeel on natuke imelik.
  15. Ma sündisin ja elasin 4 aastat Kohtla-Järvel.
  16. Ma olen magustoitude valmistamisel andekam kui soolaste toitude.
  17. Ma leian, et merisead on suhteliselt mõttetud loomad.
  18. Ma külastan raamatupoodi rohkem raamatute lugemise eesmärgil, kui ostmise.
  19. Ma ei suuda taluda sõna "säti".
  20. Mul on õnnestunud kõige piinlikumad mälestused oma mälust kustutada, aga kui keegi mulle nendest räägib, on need mul kõik detailselt meeles ja ma tahaks vähemalt kuuks ajaks teadmata kadunuks jääda.
  21. Ma olen ööinimene.
  22. Ma pelgan pimedust.
  23. Ma ei suuda valida omale ühte lemmiklaulu. Samuti ei suuda ma valida oma lemmikalbumit.
  24. Mu lemmik bänd on hetkelArctic Monkeys (üllatus-üllatus...).
  25. Ma olen võrdlemisi kannatamatu.
  26. Ma kardan kui mu sisemine tüdruk karjuma hakkab (tunnen siis vajadust osta huuleläikeid ja muud ülehinnatud möga).
  27. Samamoodi kardan ma ka oma kujutlusvõimet.
  28. Lapsepõlvest on mul eredalt meeles TV3-st tulnud 60-ndate Batmani sari. Sellest tärkas mu edasine huvi ja armastus Batmani vastu.
  29. Lapsena vaatasin veel ka Pokemoni ja Digimoni.
  30. Ma ei talu külma ja mul on enamus aastast külm.
  31. Ma olen 168cm pikk.
  32. Ma ei söö seeni, rosinaid ja krabipulki.
  33. Eelistan filmidele teatrit.
  34. Mulle meeldib magada.
  35. Mu pikim kirjutis oli ~400lk pikk, aga ma otsustasin, et see on kohutav ja kustutasin selle.
  36. Mulle meeldib mõte uuestisünnist.
  37. Mu tavaline McDonaldsi tellimus sisaldab ühte topeltjuustuburgerit, tavalist juustuburgerit ja suurt Coca-Colat. Huvitava isu ja meeletu nälja korral võtan ka friikartuleid. Mostly I'm there for the burgers.
  38. Ma pole osav matemaatik.
  39. Ma pole rahul sellega kui palju ma raamatuid loen. Peaks rohkem.
  40. Eelistan teele ja kohvile kakaod.
  41. Mu küünelakkidekogu hirmutab mind.
  42. Ma pole kunagi oma juukseid värvinud.
  43. Ma pole ühtegi oma luud murdnud.
  44. Mu põlved ja küünarnukid painduvad ka teistpidi.
  45. Sünnipäevade puhul hirmutab mind salatite kogus.
  46. Ma ei armasta eriti salateid.
  47. Ma viskan oma tšintšiljale iga päev viit.
  48. Ma olen külastanud kõiki Eesti naaberriike.
  49. Vigane kirjaviis teeb mulle natuke haiget.
  50. Ma kardan meeletult putukaid. (Fun story, ma hakkasin ükskord mingit mardikat nähes nutma ja jooksin korteri teise otsa, et telefonitsi abi kutsuda.)
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar