esmaspäev, 16. juuni 2014

"mu sisemine tüdruk"

 See on ilmselt postitus, et selgitada seda "sisemise tüdruku" olukorda. Ma ütlen, et mu "sisemine tüdruk karjub" kui minus süttib tugev tahe osta kokku kosmeetikat või meeletus koguses riideid ja küünelakke. Mõnikord tunnen ma vajadust osta endale see väga ülehinnatud toode, sest väidetavalt teeb see mu peakarvad pehmemaks kui nad eales olnud on. Tavaliselt ei tee, aga ma tunnen, et see on ikkagi mu elu parim otsus, sest ma ei saa nüüd sellest mõttest taganeda.
 Sisemine tüdruk karjub ka siis kui ma tahan järsku teha romantiliste komöödiate maratoni. Peale seda tavaliselt mu sisemine tüdruk nutab koos välise tüdrukuga... sest... ma olen nii üksi ja keegi ei kallista mind nii nagu Noah Alliet kallistas. JA KAS SA NÄGID neid kirglikke suudlusi, mis ajasid mu ihukarvad püsti ja tekitasid nii eufooriatunde kui ka soovi silmad peast välja nutta. Ta kirjutas talle 365 kirja! Mitu kirja kirjutas Allie talle?! Mis kurat teda takistas?! Kui sa mõtled koguaeg oma kuradi armsamast ja oled temast nii kõrvuni sisse võetud siis kurat küll kirjuta talle! Pohhuj, et sa kuradi neiu oled!!! Nonäed, ma kadusin vahepeal ära, aga leidsin end taas. That happens sometimes.
  Üleüldisi tujusid ja emotsionaalseid seisundeid on raske liigitada. Enamasti süüdistan ma oma sisemist tüdrukut nendes emotsioonides, mis on põhjendamatud, aga nendest on kaunis keeruline näiteid tuua. Võib-olla armukadedus. Just nimelt siis kui ma saan aru, et selleks pole põhjust, siis ütlen ma endale "calm your tits" and then i calm my tits. Mõnikord ma muidugi ei saa aru sellest, et põhjust tolle emotsiooni tundmiseks pole ja lagunen koost, loobin natuke asju ja vesistan. Seda kõike seesmiselt, sest seda teeb mu sisemine plika ja lisaks sellele pole ma väga vaimustuses mõttest avalikus kohas laamendamisest ja hüsteeriliselt nutmisest. Emotsioonid on imelikud, kui ei saa aru, kust need täpselt tulevad.
 Lõpetuseks tahaksin ma ikkagi mainida, et jah, ma olen tüdruk, tunnen end läbinisti tüdrukuna ja ei pea end kuidagipidi poisilikuks. Mulle meeldib mõelda, et ma olen selline... rahulik neiu. Tjah.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar