kolmapäev, 11. juuni 2014

how to take proper selfies (pretty obvious sarcasm edition)

Ma lihtsalt tunnen, et inimesed ei tea kuidas õigeid selfiesid teha ja ma leian, et mina olen see ainuõige geniaalne inimene, kes peaks teisi selles valdkonnas harima. 

1. Kalluta pea nii kuklasse kui võimalik ja naerata. - See näitab teistele su akrobaatilisi võimeid ja seda kui õnnelik sa nende üle oled. You go, girl!

2. Duckface ja peace. - Duckface näitab, et oled tuttav zooloogiaga ja omad täpsemat informatsiooni partide kohta. Peace näitab, et tuled rahus ja üleüldiselt tead mida sa teed.


3. "Tuuning" + keele näitamine - Väga tähtis on kasutada pildil mitut erinevat filtrit, et näidata kui kunstilise hingega inimene sa oled. Kui sa ei näe enam välja nagu sina ise, siis oled õigel teel. Lisa kindlasti ka pildile erinevaid kirju ja smaile. Alati peab pildil kirjas olema "love", sest... peab noh. Ja keele näitamine on ka igati hea. Teised teavad kohe, kui peaksid rohkem vedelikke tarbima. Abi on alati teel kui vaja.


4. Mustvalge filter. - Mustvalge filter on kohustuslik piltidel, millel näed välja tõsisem või üritad olla kurvameelne. Sellised pildid näitavad, et oled sügavamõtteline ja oskad elust rääkida. Mustvalge filtriga pildi alla peaks kindlasti lisama mõne aforismi armastusest täiesti ilma igasuguse kindla põhjuseta.


5. Ülaltvaade. - Pole isegi tähtis kas su pea või nägu mahub täies ulatuses peale, aga selle nurga alt tehtud pildid näevad alati head välja. ALATI.


6. i don't even know... Lihtsalt tsiteeri pildi all Marilyn Monroed. 


7. Poolpaljas peegliselfie - Lase teistel veenduda, et jah, sul on olemas nii tagumik kui ka tissid. Pildi alla kirjuta kellegi quote armastusest ja selle leidmisest.


 Ma oleks nii väga tahtnud kõik need pildid selle täiega ägeda tuuninguga ära tuunida, aga ma kartsin, et te ei näe täpselt mida tegema peab muidu. Järgmise korrani!
 Thank you, come again.

2 kommentaari: