kolmapäev, 10. detsember 2014

behind the scenes of: 10 asja, mida ma oleks Positivusel teinud vol2









kui nali on nii halb, et ebamugav hakkab

Tjah, kogu selle tilulilu keskel sattusin ma kuidagi puhtjuhuslikult sipelgapessa põlvitama. Põlvitasin seal kuni kõik vajalikud pildid ilusti kätte sai ning avastasin enda pealt jooksvad sipelgad alles siis, kui püsti tõusin ja pilte vaatama läksin. Jooksin kuskile teadmatus suunas ja viskasin jalast jalanõud. Ime, et riided selga jäid. Liisa naeris kaugemal. Thanks, mate. Love you too.

casually sipelgapessa põlvitamas. no big deal.
kui olin sipelgapesast tulles jooksu pannud, jalanõud ära visanud ja üritasin jälle inimeseks saada

sipelgad olid mu küünarnukki ja põlve järanud. nagu näha polnud ma kuigi rahul.
  Behind the scenes vol 1 asub siin.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar