neljapäev, 4. detsember 2014

was thinking about grunge







 Aegajalt tekib mul tahtmine oma välimusega midagi uut teha. Mitte midagi kuigi drastilist... kiharaid enam väga palju lühemaks lõikunud pole, aga meigiga mässan ma küll palju. Nagu teeks näomaalingud edasijõutnute levelil. Jumala cool ju.
 Eile õhtul mõtlesin, et võiks grunge'i stiilis meiki katsetada... või vähemalt midagi selles suunas. Väga palju erinevat kraami polnud selleks vaja ka. Laugudele läks sama päiksepuuder, mis põskedele ning huultele hajutasin sõrmega veidi tumepunast huulepulka, katsetamiseks mängisin ka tumelillaga. Leidsin, et eelistasin punast. The more you know. Sain ka teada, et mulle täitsa meeldib selline väsinud ja veidi räsitud look. Peaks võib-olla tihedamini katsetama hakkama. Eks paistab kas need katsetused siia ka jõuavad enam, 
 Kuna keegi minult askis ilusti mu igapäevase meigi kohta küsis, siis mingil hetkel ilmub postitus sellest ka ilmselt siia. Pean veel läbi mõtlema kuidas ma selle täpselt vormistan. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar