kolmapäev, 24. detsember 2014

kuidas tuvastada pick-up masterit

 Mul on olnud au langeda ohvriks ühele koolitajale. Koolitajale, kes õpetab härradele kuidas naisi tänavalt päevasel ajal noppida (or whatever the term is). Kusjuures oma kodulehel (jah, tal on olemas selleks reaalne koduleht) seletab, et tema meetodid on väga loomulikud ja kogu protsessile ei jää külge seda erilist "pick-up" hõngu. HAA! VALE!
 Kõigepealt lähenedes täiesti võõrale neiule ning alustades asja komplimendiga on jah kena, aga vändates seda sama asja edasi kuskil pool tundi... Ei. Mkm. Kui mind peab kinni täiesti võõras inimene, teeb komplimendi ning jätkab oma toimetusi - kena. Kui mind peab kinni täiesti võõras inimene ja keeldub mul minna laskmast - tüütu.
 Ma mäletan kuidas üks asi mind hirmsasti vihastas. Mulle jäi mulje, et pidin talle kuidagi muljet avaldama ja see on ka üks nendest asjadest, millele ta oma instruktsioone andvates videotes on viidanud. See peaks panema mind ennast kuidagi kaitsma ja käivitama selle "ma olen tegelikult ilgelt lahe" mootori. Ma pole kindel kas see minu puhul toimis... Kui too täiesti võõras välismaalane oli mu ristinud ebakindlaks ja end halvasti müüvaks (as in end huvitavamaks tegevaks) neiuks, siis ütlesin ma enamvähem "Nojah" ja otsisin väljapääsu. Kui ma püüdsin peale seda meeldivat kogemust end sealt ära nihverdada, siis ei tulnud ka sellest midagi välja. Viimane asi, mida ma vajasin oli koolitus enesekindlusest ja enese paremini esitlemisest... aga ometi sain ma selle kaela. Näitasin talle läbi mantlitasku keskmist sõrme ning jätkasin naeratades noogutamist. Ta jätkas oma neverending mölinat ja nõmedate küsimuste küsimist, viidates aegajalt, et võin olla tegelikult segane ning veel mitmeid selliseid naljakaid asju. Ta enesekindus moondus juba ninakuseks ja ma ei jõudnud ära oodata, et ta jõuaks oma poindini.
 "Are you single? But why are you single?" Apparently on see reaalselt küsimus, mida küsitakse, püüdes kellegi numbrit saada. Ilgelt nõme küsimus, kas te ei leia? Eriti kui küsib võhivõõras inimene. Ma ei tea kui palju ma saan veel toonitada, et seda kõike rääkis täiesti võõras inimene. Polnud elu ilmaski varem näinud või temast midagi kuulnud. No nii võõras noh. Mida sa sellisele vastad? "Shit happens," tundus olevat aktsepteeritav vastus, mille peale mind mu keelekasutuse pärast õrnalt noomiti. Käi putsi kuule. Sina ei pane mulle tsensuuri peale. Ikkagi, mis kuradi küsimus see veel on? Kas ma peaks olema meelitatud? Ma pole. Sa võid lõpetada.
 Kas on juba praeguse põhjal paista kuhu suunas see kõik liigub? Vestlus, mille käigus uuriti ja küsiti palju minu kohta ja seati seejärel mu vastused kahtluse alla, et ma end kuidagi kaitsma peaksin ja sellega vestlust arendaksin ning end huvitavamaks teeksin. Küsimused selle kohta, kas mul on keegi... Ühel hetkel oli mul ta kuradi telefon näpus ja automaatselt kirjutasin ma sisse oma numbri. Läbi paanika, sest olukord oli minu jaoks ebameeldiv olnud ning ma polnud selleks sitaks valmis. Mitte ükski mu rakk polnud valmis ja ma tahtsin, et see lihtsalt fucking läbi saaks. Inglane sai mu numbri ja paarkümmend minutit hiljem sain ma sõnumi, et minuga oli meeldiv kohtuda. Otsustasin mitte vastata.
 Kuskil 2 või 3 päeva hiljem sain ma uue sõnumi. Sellise ilgelt pika, milles seletati mulle, et ta pole tegelikult selline player nagu mulle tunduda võis (khmkodulehtsellestkuidasnaistelekülgelüüakhm) ning seda kui huvitav ja "teistest erinev" ma tundusin. See oli vist see koht, mis oleks pidanud mind panema õnnest ohkama ja talle tagasi kirjutama. Didn't happen.
 Kutt leidis mu facebooki. Huvi pärast võtsin sõbrakutse vastu ja vaatasin, mis siis saama hakkab. Ta surus end mu nädalavahetuse igasse päeva. See muutus ühel hetkel kuidagi nii lämmatavaks, et ma ei suutnud temaga enam rääkida. Vaikuse vahepeal saatis ta mulle veel igast kraami ja ebamääraseid komplimente. Ühel hetkel avasin kogemata ühe ta sõnumi, millest arenes vestlus, mille jooksul avaldas ta peenelt soovi mind pildistada ja saatis lingi oma fotograafialehele. Kutt otsis modelli ja ma olin järsku nii done. Fuck this shit. Viskasin käed õhku ja pole siiani temaga enam vestelnud.
 Niisiis uurisin (loe stalkisin jõhkralt) ta facebooki, kust avastasin ühe ta youtube'i kõrvalkanali. Ei suutnud videotesse süveneda ning leidsin järgmisena peakanali. Terve kanal pühendatud sellele, kuidas neidusid võluda ja võrgutada. And I fuckin knew it.
 Selline kuradi vibe tekib selle pick-up vestlusega. Küsimused, mida küsitakse ja kuidas vastuste peale reageeritakse... see on kuidagi arusaadav. Sisse libistatakse vahel "oh su käed on nii väiksed, vaata kui suured minu käed on... hehehe mu käsi katab sinu käe ära" ja järgmisel hetkel hoiate te juba käest kinni. Ülimalt vana trikk. So fucking obvious. Teine variant on "katsu kui külmad käed mul on"... ja siis sa ei vabasta enam ta käsi sellest kuradi külmast lõksust. Keegi pole enam selles pick-up stsenaariumis aus, vaid püüakse end paremaks ning huvitavamaks teha. Seda enam, et mingi vend torgib sind persest ja ütleb, et sa ei oska end müüa, et oled kohutav müügimees... Mine perse, võhivõõras inimene, ma ei pea sulle muljet avaldama. Peale ta "müügimehe nippe" vihkasin ma teda veel rohkem, sest ta promos põhimõtteliselt valetamist ja ma polnud sellega nõus. Ma ei hakka kedagi bullshittima ja ma saan aru kui mulle jama aetakse. Jama kogus, mis ma tollelt härralt sain, oli meeletu (eriti nähes seda, mis peale mu stalkimist välja tuli... tahaks tuua esile video, kus ta seab endale eesmärgiks ühe õhtu jooksul võimalikult palju korvi saada ning käib end mitmetele ja mitmetele erinevatele neiudele peale surumas. videos on reaalselt näha kuidas neiud vaikselt taganevad).
 Võib-olla mõne neiu jaoks on see ääretult võluv. Võimalik. Videod, mis ma ära vaatasin, sisaldasid ka täiesti sulavaid tüdrukuid (ühega toimus ka lisaks numbri vahetusele ka sülje vahetus). Inimestele meeldivad erinevad asjad ja see on okei, aga minu jaoks on see pick-up stsenaarium üks rõvedamaid asju üldse. Inimesega, kellega sa äsja kohtunud oled vähemalt. Teine asi on tuttav inimene. On võluvaid tuttavaid, kelle "oh su käed on nii väiksed ja mu käed on nii suured" triki õnge olen ma täiesti teadlikult läinud. Samas olen ma rohkem tiimis "ma tahan su käest kinni hoida, nii et ma võtan lihtsalt su käe ja hoian seda". Ilma igasuguse bullshitita. Ilus ju. Mm... võluvad tuttavad on võluvad.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar