esmaspäev, 6. november 2017

change is scary



 Värvisime eile mu toa valgeks. See peaks olema aluskiht helehallile. Värvisime mu Batman'i logo ka üle ja mul oleks justkui väike kriis nüüd. Mu tuba on üleni valge ja ma igatsen kollast. See plaan kõik seinad sama värvi teha tuli nii lambist. Mõtlesin täna, et kui juba, siis juba. Soetan nüüd lihtsalt uue versiooni oma Batman'ist ja panen sama koha peale. Iseenesest titi-miti. Natuke kardan, et mu ruum ei jää sama hubane kui see varem oli. See kollane andis nii palju sooja. Ma ei tea. Muutused on hirmsad.

 Saatsin üleeile kahte firmasse meilid, et omale uus kirjutuslauaplaat saada. Praegune on nii koledaks kulunud, et lihvimine ja kogu sellega mässamine poleks seda väärt. Lisaks sellele kiirendab see toa valmimise protsessi (ja eile sain teada, et ema tahab kogu korteri remondiga jõuluks valmis saada lol paanika). Ma ei tea kui kaua ma suudaksin toimida nii, et kogu mu mööbel on keset tuba. Praegu hakkan juba vaikselt mõistust kaotama.

 Ma olen ikka oma seinte pärast segaduses. Äkki see valge jääb ilusam kui helehall, mille valisin. Mis siis saab? Paanitsen praegu ilmselt rohkem kui vaja, aga mul pole kindlat plaani. Teiste ruumidega on kindel plaan olnud. Praegune ajab mind lihtsalt segadusse. Misasja ma teen? Mul on mustad puidumustriga kapid, valged riiulid ja kirjutuslauaplaat peaks tulema hallika puidumustriga. Ma ei taha kogu seda pidu väga mustvalgeks jätta. Praegune plaan tundub olevat seega saada värvi seintele piltidega ja mingi värvilise voodipesu kaevan ilmselt ka kuskilt välja, aga kardan, et see jääb ikka kuidagi liiga mage. Ma ei tea. Ilmselt muretsen liiga palju. Tahaksin tegelikult oma toast asju ka vähemaks saada, aga see on juba teine ooper.

 Küll ma midagi välja mõtlen. Ma usun, et kui mu uus Batman tuleb, siis rahunen maha. Miski pole tegelikult katki. It's fine. Kollast värvi on ka, nii et kui ma seda tõesti väga igatsen, siis saan üle värvida. It's fine. I'm fine. Everything is fine.

 Kuidas teil nädalavahetus möödus? Möllab keegi veel pahtlilabidate ja pintslitega? Kas keegi mõistab mu praegust paanikat?!

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar