teisipäev, 28. november 2017

makeup rant / antihaul... kind of

 Ma ei taha sellest traditsiooni teha, et ma kord nädalas meigist räägin, aga täna tahtsin natuke vinguda. Ma olen võib-olla rohkem kui peaks kursis erinevate lauvärvipalettidega. Lauvärvid on nimelt mu nõrkus. Vahepeal kannatasin hirmsa "gotta catch em all" maania all, aga õnneks olen ma sellest nüüdseks välja tulnud. Mu mõistus leidis mu üles (antihaul videod aitasid). Nüüd vaatan ma välja tulevat kosmeetikat pigem uudishimuliku pilguga, kui sooviga seda kindlasti osta. Sellise vaatluse käigus on mulle mõned sarnasused välja tulnud palettide seas silma jäänud kuni selle hetkeni mil mul on neid natuke igav vaadata. Kohe seletan.

 See on natuke crazy kui populaarseks osutus Morphe 35O palett, kui see 2 aastat tagasi välja tuli (seriously, kui katta viimane oranžide toonidega tulp kinni, siis on sul põhimõtteliselt lihtsalt 30 pruuni värvi).
Morphe 35O

 Nüüdseks on Morphe'l 35O perekonda lisandunud veel 3 paletti (1 matt versioon, 1 läikiv versioon ja nüüd paari erksama punasega palett), mis tundub kuidagi eriti tobedana. Ma mõistaksin seda kui nende müüki suunatakse meigikunstnikele, kuid neid lükatakse pigem tavatarbijatele. Kellel on nii palju samas toonis värve vaja? Üks palett oleks juba rohkem kui küll tavatarbijale. Watteheck man?!
L-R: Morphe 35OM, 35OS, 35O2

 Peale mõningast ajusoppides (ja Google'is) möllamist olen ma leidnud veel mõned samades toonides paletid:
1. Urban Decay "Naked Heat"
2. Tarte "Tartlette Toasted"

3. Kylie Cosmetics "Burgundy Palette"

4. Zoeva "Matte Palette"

5. Violet Voss "Holy Grail Palette"
6. Anastasia Beverly Hills "Modern Renaissance"
 Kas kellelgi on veel neid natuke igav vaadata? Ma saan aru, et trendikad toonid ja iga bränd justkui peaks oma versiooniga välja tulema, aga mis hetkel seda liiga paljuks läheb? Kas siis kui sama bränd teeb samade värvidega 7 veidi erinevat paletti? Maybe. Makeup Revolution tegi:
1. Life on the Dancefloor Palette "Guest List"


2. Pro HD Amplified 35 Innovation


3. New-Trals VS Neutrals


4. Flawless 3

5. Flawless 4


  Makeup Revolutioni tiiva all on ka I Heart Makeup, nii et viskan need paletid ka siia listi.

6. I Heart Chocolate - Rose Gold


7. Chocolate Elixir (kõige parem alternatiiv ABH'i Modern Renaissance'ile vist)

 Nii suure valikuga on positiivne muidugi võimalus leida midagi, mis sobib kõige paremini just sulle. Arvesta enda värvide kasutamise harjumusi, seda, mida sul juba on ja hinnaklassi. Ma tunnen, et mul pole ühtegi neist palettidest vaja, kuna mul on mu Modern Renaissance (tbh see oli mu jaoks nii kallis ost, et ma ei julge enam ühtegi paletti osta). Mind pani hiljuti peaaegu murduma Colourpop'i "Yes Please" palett. Räägitakse, et see on Natasha Denona "Sunset Palette"i taskukohasem versioon ja need värvid tundusid kuidagi teistsugusemad. Silm jäi esimesena kohe selle erksa kollase peale. Katsin siis selle kollase kinni ja polnud enam nii vaimustuses. Järeldasin, et pean omale lihtsalt kollase lauvärvi soetama, sest muud toonid sellest paletist on mul tegelikult olemas (Colourpop müüb vist kollast lauvärvi üksikuna ka, võin eksida).

Paremal Natasha Denona "Sunset Palette", vasakul Colourpop "Yes Please"
 
 Mis mu tähelepanu siis enam üldse köidab?

1. Viimane suur õhin ja peaaegu ost oli Anastasia Beverly Hills'i "Subculture". Paleti välimus, need 70ndate stiilis värvid... yes, please! Vaatasin siis videoid, sellest kuidas paletti kasutati ja pettusin. Kvaliteet polnud sama mis Modern Renaissance'il. Kõige abivalmim oli RawBeautyKristi video (link). See palett jääb kaugeks unistuseks.


2. Järgmisena jäi silma Huda Beauty "Desert Dusk". Värvide kombinatsioon tundus nii huvitav. Kõige rohkem tõmbasid teises reas olnud duochrome värvid. Katsin siis need ja veel 2 lillat värvi kinni ja kogu paleti võlu justkui kadus. Üks douchrome'idest on täpselt sama, mis Nabla "Alchemy ja teine on Colourpop'i "Glass Bull" või Nabla "Absinthe" moodi. Kuidagi targem tundub osta need 2 värvi, mis tõmbasid, kui kogu palett, mis maksab Cult Beauty lehel natuke üle 60 euro.

3. Veel püüdis mu pilku Zoeva "Matte Spectrum". Tundus algul mõistlik ost, aga mida kauem vaatasin, seda mõttetumaks muutus. Mul on 15st 10 värvi kindlalt olemas. Mul pole rohkem vaja. Aga hei, muidu tundub korralik palett.

4. Viimasena jäi silma BH Cosmetics'i "Take Me Back To Brazil" palett. Värvide valik on lihtsalt nii hea, et ma kaalun seda ostu siiani. Kohutavalt kulukas ei tohiks see ka olla... Ma kaalun seda. Mul pole nii palju erksaid värve ja ma hirmsasti tahaks rohkem värvidega mängida. Äkki jõuluks luban omale. We shall see.


 Ma ei tea kas keegi on veel sellest oranžides ja tumepunastes toonides lauvärvipalettide moest sama tüdinud kui mina, aga ma tegin sellest just terve blogipostituse. Fight me (pls don't). Ma lihtsalt ootan midagi uut veel juurde. Midagi mis poleks võib-olla päris üleni pruun ka. Midagi huvitavat, aga samas midagi, mis tunduks tehtav.

 Kui keegi tahab lõpetada kosmeetika üleliigset ostmist, siis soovitan Kimberly Clark'i Antihaul'e, mille playlisti lingi jätan SIIA. Tal on ka huvitavaid Listen Up seeria videoid. Head uudistamist!

 Ma tunnen end nüüd paremini. Happy Cyber Monday!

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar