reede, 17. november 2017

mu sügise go-to meigid

 See postitus on järg mu esimesele beautyguru katsele, mis jäi poolikuks. Kogu asi tundub terviklikum, kui oled näinud ka eelmist, mille lingi leiad SIIT. Rääkisin seal, et olen ümber lülitunud kaunis lihtsale silmameigile. Järgnevad pildid on näited sellest, kuidas ma ühe värvi ja laineriga möllan. 



 Laugudel Modern Renaissance'i paletist värv Realgar. Huultele on tupsutatud Colourpop'i huulepulka toonis Parker.



 Laugudel on Colourpop'i lauvärv Paper Tiger segatud Nabla Caramel'iga + must lainer. Huultel Milani matt huulepulk toonis Matte Naked.

 Teised lemmikud on duochrome lauvärvid:



 1. Modern Renaissance paletist värv Burnt Orange üle terve silmalau. Silma välisnurkades natuke Colourpop'i Lil' Boat'i ja sisenurkades Colourpop'i Play By Play + must lainer.
2. Colourpop'i Wake Up Call üle terve lau, silmakontuuril ja välisnurgas Modern Renaissance paletist värv Warm Taupe ja seesmisel lau osal NYX'i Duochromatic Illuminating Powder toonis Twilight Tint + must lainer.


  Tahtsin veel näidata kuidas näeb välja kui huultele sõrmega tupsutada Colourpop'i Frick n Frack'i VS kuidas see näeb välja kui seda lihtsalt huultele määrida. See trikk teeb iga huulepulga palju mitmekülgsemaks. More bang for your buck! Ma ise olen sellise pehme huulejoone fänn. Selline natuke faded huulejoon näeb minu arust nii palju mõnusam välja (+ tumedama huulepulgaga on väiksem oht, et see laiali valgub).




Viimasena möllasin Colourpop'i Wattles'i ning Red Ochre'i ja Vermeer'iga Modern Renaissance'i paletist. Red Ochre tundub alguses natuke hirmutav, aga näeb silma peal nii cool välja. Wattles annab sellele veel mingi sära. Lau sisemisele osale tupsutasin sõrmega Vermeer'i. Huultel on õrnalt Colourpop'i Frick n Frack.

 Igaksjuhuks lisan siia, et must lainer, mida ma kasutan, on Physicians Formula Eye Booster toonis Ultra Black. Silmalau primer on ELF'i Eyelid Primer (Sheer variant) ja praegune ripsmetušš on Bourjois Volume Glamour ULTRA Curl Mascara (muutub paremaks mida rohkem ära kuivab, aga minu oma on juba otsi andmas lol).

 Ma loodan, et sellest oli kuidagi abi või vähemalt oli natuke huvitav. Mul oli huvitav. Võitlesin täna kiiresti kaduva päevavalgusega, et mõningaid pilte saada, aga tunnen end nüüd väga saavutanult. A ja kui esimestel piltidel tunduvad mu juuksed oranžikad, siis see on sellepärast, et need ongi. I'm going ginger. Tellisin mingi tooniva palsami ja see toonib. Toonib mu juuksed, vanni, käsi... kõik toonib ära. Mul on tunne, et mida heledamaks mu nahk muutub, seda coolim see juuksevärv olema hakkab, aga eks paistab. Päris püsivärvile ma pühenduda ikkagi ei taha.

 Mul pole nüüd vist enam midagi öelda. Take care!

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar