kolmapäev, 16. november 2011

Be better than you were yesterday.


 Valetaksin kui ütleksin, et koolis oli väga sündmusterohke päev. Pigem tavalise poole kisub. Tänu sellele, et ma jäin hommikul liiga kauaks pikutama jäin ka mingi 5 minutit kooli hiljaks. Kui küsiti põhjust ja ma ütlesin, et magasin sisse, siis tehti sellist nägu, nagu selline asi poleks võimalik. Kallid direktor ja õppalajuhataja - selline asi on küll võimalik! :) Ja mul on loomulikult väga kahju, et selliseid asju juhtub, aga olgem ausad, ega ma tänu sellele viiele minutile, mis ma hiljaks jäin, millestki väga olulisest ilma ka ei jäänud. ;)
 Ahjaa, koolis nuuskisid täna ringi need politseikutsud ka. Jubeeee nummised olid. :3
 Enne koju tulekut järjekordne käik poes energiajoogi järgi ja siis sööma ja netti passima, et ma jumala pärast enam magama ei jääks. Eile oli tükk tegu selle üritusega. Loodaks täna kohe silmad kinni pannes magama kukkuda. Jah.
 Homseks kukkusid mõned plaanid ära kahjuks, aga pole vast väga hullu. Need plaanid lükkusid nüüd reedeks. :) Laupäevaks ja pühapäevaks oleks ka tore saada mingeid kindlaid plaane. Mõtteid on, aga eks näis mis saab. Ilmselt pean järjekordselt hakkama selleks lugema või midagi. -.-' No vaatab mis saab. Ma tahan kutsikat. :))) (ja see oli loomulikult täiesti etteaimatav lõpp tänasele sissekandele..)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar