teisipäev, 8. november 2011

*mingi sügavamõtteline aforism*

 Ükssarvikud, vikerkaared, soe päikesepaiste, suured roosad suhkruvatipilved, pisikesed armsad jänkud rohelise muru sees, liblikad ning linnulaul. Ehk siis praegu on kõik hästi. Võinoh, kõvasti parem kui nüüd nt eelmine nädal  oli. Eilne õhtu oligi selline armas ja rahulik nagu ma lootnud olin. Mul on selle üle kohutavalt hea meel. :)
 Täna koolis oli ka päris tore. Olgugi, et päev oli pikk (8 tundi oli jou). Kuidagi tavalisest kiiremalt tundus minevat, aga ei tea ka. Ja see pole vast ka mingi uudis, et koolis on külm. Kurb lugu. Niiet vahetundides olen sunnitud radikaid embama. Küllap käib kah.
 Koju oli sellegipoolest hea jõuda. Suhteliselt pimedas jõudsin ja siis jõudis kuidagi uni ka kohale. Mida ma tegin une peletamiseks? Hakkasin pesu pesema, käsitsi. Ilmselgelt ma ei maga praegu niiet sellest oli kasu, aga järgmine kord üritan ikkagi midagi huvitavamat välja leiutada. Lähen näiteks naabrite juurde koristama või midagi tobedamat.
 Ja praegu ma ei teagi, tahan kutsikat ja šokolaaditorti.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar