kolmapäev, 30. november 2011

ninasarvikud

 Tänane läks õnneks kiirelt. Tunnid olid ka talutavad, kuigi suhteliselt igav oli terve päev. Vahetundides sai ka enda lõbustamiseks lihtsalt mööda kooli ringitatud. Ei, ei olnud lõbusam. Lihtsalt tegevust oli niiet ma ei jäänud magama. :)
 Kaks esimest tundi kudusin tööõpetuses. Ja eesti keele tundides sai ka asju tehtud. Lisaks sellele sain veel ühe etteütluse järgi tehtud. Ja matemaatika tunnis ma seekord tõesti üritasin. Sellest üritusest jäi minu enda jaoks väheks. Nõuan endalt matemaatikas vähemalt praegu rohkem kui muidu. Ja kui ma millestki aru ei saa, siis tüütan pinginaabrit ja nii edasi kuni ma saan kõigest täiesti täielikult aru. Teisiti tegelt vist ei saakski.
 Koju jõudes olin veendunud, et ma ei tohi magama minna. Mis juhtus? Viskasin hetkeks pikali, ärkasin 5 tundi hiljem. Ma ikka oskan. Nüüd hakkan kuidagi uimasena õppima.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar