reede, 4. november 2011

totupall

 Tänane oli suhteliselt keskpärane(?). Oli küll häid ja halbu momente, nende kombinatsioone ja momente, mida absoluutselt kommenteerida ei oska jne. Koolis oldud ajast ma detailsemalt rääkida ei viitsigi ja no kodus... üle pika aja olin ma üksi kodus. Mida  ma tegin? Elutoas telekas sisse, et liiga vaikne poleks ja ise arvutisse. Vahva. Mul on viimaselajal üldse mingil põhjusel selline tunne, et keegi jälgib mind kui ma kuskil nt üksi olen või nii. Väga haige. Ehk on siis kohati hea, et ma pole praegu pidand palju üksi olema ja olen saand oma närve säästa.
 Nädalavahetuseks on plaanid olemas. Koju ma vähemalt jääma ei pea enam. Ülimalt hea eemale saada arvestades neid... keerulisi aegu siin.
 Ja praegu... hakkan ma ilmselt oma asjadega tegelema. :D Seega, mul pole õrna aimugi, mis ma edasi võiks teha. :D
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar