esmaspäev, 29. aprill 2013

"Silence is the most powerful scream."

Mul oli tänaseks kavas rohkem asju kui ma teha jõudsin. Ma pidin semu sünnipäevale minekuks riided välja valima ja valmis panema, aga seekord läks see kuidagi väga käest ära. Pea lõi tühjaks ja no ei oska eriti midagi peale hakata. Õnneks õnnestus mingidki variandid välja sõeluda, nii et olukord pole päris lootusetu, vaid lihtsalt tundub lootusetu. Mu tuba on selle kõige tulemusena jube segamini ja ma pean veel enne unedemaale rändamist koristama hakkama ja tahaks oma kampsunile pärlid ka kindlamini külge õmmelda, sest mingi niit läks kuskilt katki ja mingi värk on seal kahtlane.
 Ma arvan, et ma olen üleüldiselt päris vilets tüdruk, sest ma ei oska endale mingeid erilisi soenguid teha. Juuksed on enamjaolt lahti (kas lokkis, pool-lokkis või sirges olekus) või siis hobusesabas või lihtsalt kuidagi suvalt peapeale keerdu pandud. Ma ei oska mingeid erilisi soenguid teha. Ma olen proovinud õppida youtube'ist igast hair tutorial'e vaadates, aga selle tulemusena olen ma lihtsalt saanud pusas juuksed ja nõmeda tuju. Täna nägin esimest korda sellist õpetust, mis ei pannud mind tundma nagu massive failure ja mul õnnestus õppida ära õige ja ilusa krunni tegemine. Oli ka aeg. See on minu jaoks saavutus. I usually suck at hair stuff, aga seekord õnnestus mul ilus krunn saada ühe korraga. Mul on selle üle parem meel kui tegelikult olema peaks. Ma väärin endaarust kuldmedalit.
 Kuna ma pean veel tänasega palju asju ära tegema, siis arvan, et mul on targem nüüd tagasi toimetama asuda.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar