neljapäev, 29. august 2013

after all that serious business...

 Kirjutasin siia viimati oma põrgulikul nädalavahetusel või vahetult selle lõppu. Väga paha ja kole oli.
 Esmaspäevast kujunes välja toredapoolne päev. Kõik algas mu põletavast isust juustuburgeri järgi. Sealt edasi mõtlesime härraga minna Tivolisse. Võinoh, mina mõtlesin ja siis me läksimegi. Ma ausõna tahtsin mingi masinavärgiga sõita, aga kõik tundus järsku jube kiire ja ringiratast liikuv ja mu söödud burgerid ei olnud veel ühegi karusselli jaoks veel piisavalt alla läinud. Küll aga sai mängitud mingite mündimasinatega. Nendega sai tunde mängitud. So. Many. Regrets. Aga hei, ma sain lõpuks omale uhke kaisukaru... ja täispuhutava haamri. Neid on ju alati vaja... khm.
 Teisipäev oli lebopäev, mis möödus Amnesiat mängides. Mulle meeldis.
 Ja täna õhtul tulin ma Kuusallu. Halleluuja. Ma olen mai kuust saadik käinud Kuusalus vaid kolm korda vist. Ma olen pmts terve suve linnas olnud. Kui huvitav. Aga nüüd mulle actually meeldib siin olla. Mul on küll toas asjad natuke laiali, aga ega muidu ei teakski ju et tegemist on minu toaga. Sain kätte ka oma arvuti, mis ming hirmus õnnelikuks teeb. Ma nii igatsesin oma väikest sõpra. Jah, ma sain kasutada härra arvuteid, aga miski ei asenda minu väikest semu. Mu semu ekraan vahetati ära, nii et mu semu on nagu pooleldi uus. Mulle meeldib. Pilt on selge ja ekraan ei kragise otsast ära. Kiidan heaks.
 Ow god, mulle tuli praegu meelde mis ma täna öösel unes nägin ja ma pean selle kirja panema, et mul oleks hiljem meeles selle segaduse tähendus kuskilt järgi uurida. Well, kaisuloomad elasid koos inimestega. Kaisuloomad veritsesid ja ma võisin kogemata ühe kaisulooma ära tappa. Unenäos oli ka kuri mutt, kes mulle oma jalutuskepiga peksa tahtis anda ja seal oli ka maagiline muinasjutumets, kus olid igasugu teadusasutused ja kus käis serious business. Sellest vast piisab. Ma arvan, et Miley Cyrus'e VMA esinemine jättis mu alateadvusesse omad armid.
 Ma ei oskagi eriti midagi lisada. Lisaks kõigele on mul ka tappev uni. Ma saan homme Jannuga kokku ja üritan ära teha ka küüntepostituse meistriteosest, millega sain hakkama just hetk tagasi. On mida oodata. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar