neljapäev, 1. detsember 2011

1. detsember

 Homseks on ebanormaalselt palju õppida. Füssas on kontrolltöö, inkus on kontrolltöö, ajaloo arutlusega pidin ma mingit nalja tegema veel, keemias pidi mingi suurem töö tulema + tv on mul vaja lõpuks ära täita, geograafias pidi ka millalgi töö tulema a see on vist järgmine nädal ikkagi. Pmts kohe kui ma koolist jõudsin, siis läksin poodi ja ostsin suure pudeli Hustlerit, et ma selle jama üle elaks ja jumala pärast magama ei jääks. Kui ma magama jään, siis on kõik kuskil seal, kus päike ei paista. :)
 Tänane oli kuidagi veider. Hommikul jäin natuke kooli hiljaks. Õppealajuhataja hakkas juba paanikat tekitama sellest. No tõesti vaevalt, et ma selle kahe minutiga, mis ma hiljaks olin jäänud, millestki väga ilma jäin. Kui ma tundi jõudsin, siis otsis õpetaja vahekabinetist alles asju. Tjah.
 Tänane üllatus oli ka see, et mulle täitsa meeldis see vene keele tund. Hiljem käisin mingit tunnikat ka järgi tegemas. Mingil põhjusel tundub mulle, et õpetajale ma nii palju ei meeldi kui mulle endale tänane tund meeldis..
 Kõik vist praegu.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar