reede, 30. detsember 2011

I'll never get tired of you.


 Mõtlesin siin ja tegin järelduse, et mu psühhika koduste asjade tõttu suhteliselt rikutud, sest ma näen juba enda väljakolimisest unes kõikvõimalikke stsenaariumeid ja ärkan pisarad silmis. Tegin ka järelduse, et ma kohati vihkan ja päris kindlasti kardan igasugust ebastabiilsust.
 Möödunud paar päeva olid tegelikult jube mõnusad. Tundub, et peaksin tõesti tihedamini kodunt eemale saama. Mõjub juba endale kuidagi palju paremini.
 Midagi ma siia vist rohkem ei lisa. Oleks küll jutte, mida pajatada, aga tegemist on. Ilmselt koristan pool ööd nagu mul juba kombeks on saanud. Homme olen ka üksi kodus niiet sebin mingid plaanid endale äkki. Mõtteid on niiet jah. Homme teen paar kõnet ja äkki saab midagi ära korraldada niiet ma ei peaks terve päeva üksi passima. See on juba hommikune mure.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar