reede, 2. detsember 2011

take care

 Üllatavalt kiiresti mööduv reede oli. Pool koolipäeva sai no tõesti ülimalt kiiresti läbi ja samuti ka teine pool. See on loomulikult positiivne.
 Tänased tööd koolis.. Keemias kukub ilmselt 2, inkus ma ei julge ennustada, aga peaks ikka tulema üle kolme, jaa füssas peaks ja võiks midagi ilusat tulema. Loodan vähemalt sellele. Praegu vaatasin ekoolist täna saadud hindeid. Pmts keemias on mul mingil põhjusel hüüumärk nagu ma poleks kontrolltööd teinud ja ajaloos särab 1. Mul lihtsalt pole sõnu.
 Praegu on no jubeee uni, aga hoian end kõigest väest vägisi ärkvel. Vahepeal joon eilsest alles jäänud Hustleri jääke ja jooksen mööda korterit ringi. Siiani on aidanud, aga ilmselt varsti ma langen.
 Ei tea, et midagi veel siin mainida tuleks. Praegu vist siis kõik.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar