reede, 30. detsember 2011

The prettiest people do the ugliest things.

 Midagi, mida ma täna kuulsin ja mis mu suu lahti vajuma pani. I liked it.
 Tänane kujunes mõnusaks isegi. Hommikul sain endale plaanid, mida ma nii väga tahtsin. Hakkasin siis VEEL koristama, sest hommikul selgus, et sellest koristamisest, mida ma kella kaheni öösel tegin, polnud nii palju kasu, kui ma arvanud olin. Koristasin ära ja mõne aja pärast tuligi Jannu. Nagu alati algas non stop jutt ja enamvähem kõigest sai räägitud. Selline mõnus istumine oli seega. Lõpuks jõudis asi sinnani, et Jannu lahkus siit värske maniküüriga. :D Jah, huvitav oli. :D Teinekordki eks?
 Praegu on mu käsi külmunud, sest ma avastasin, et küünelakk kuivab kiiremini jääkülmas vees. :D
 Homme teeme emaga pitsat. Palju pitsat. Meeletutes kogustes. N O M, N O M!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar