laupäev, 10. detsember 2011

We are the makers of music & the dreamers of dreams.

 Momendil olen sõnatu.
 Eee, aga täna sai lõpuks kapi, laua ja tabureti värvimisega ühelepoole ja sain teada, et ema ei julge mu seinale kaelkirjakuid teha. Nooojah. Niipalju siis tänasest. Mingil päeva etapil istusin youtube'is ja vaatasin videosid pealkirjaga "Funny cats". How awesome is that...
 Homme lähen Kuusalu Jõululaadale. Tahan veel susse. Enne jõule pole kunagi liiga palju susse. Sussid on nagu osa jõuludest. Ühesõnaga: sussid!
 Kuna jõululaat algab minu arust debiilselt vara, siis pean ma vähemalt tunni aja pärast magama minema. Kuna ma siiralt kahtlen, et mu elu muutub veel täna öösel huvitavamaks, siis pole sellel mõttel vast midagi vigagi.
 Ootan väga haigelt järgmist nädalavahetust. No ikka väga. Ja järgmine nädal peaks ka huvitav olema, kuigi esmaspäeva jätaks hea meelega osaliselt vahele. :)
 Jätkan siis seda, mida ma hästi oskan - sõnatu olemist.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar