neljapäev, 22. detsember 2011

No matter how carefully you choose your words, they'll always end up being twisted by others.

Hommikul õnnestus kooli jõuda. Need mitu äratust, mis ma pannud olin, tasusid igati ära. Vedas.
Koolis sai tunnistused, vahetasime klassis jõulukinke ja nomnommisime kõike paremat, mis pakuti. Armas oli tegelikult isegi. Selline pisike armas olemine oma klassiga. Pregu hakkasin mõtlema, et need olid meie klassi viimased jõulud sellises koosseisus. Kurb.
 Peale esimest tundi kogunesime kõik aulasse aktusele. Keegi oli mõelnud 'vürtsitada' seda igavat passimist lõõtspilli mänguga. Njah, ega see midagi paremaks väga ei teinud. Usun, et paljude arust oli see lihtsalt aja viitmine. Muidugi loeti traditsiooniliselt ette kõikide klasside hinnete seis ja minus kasvas järjest suuremaks kahetsus, et ma kohe peale esimest tundi ära ei läinud. Aga läks nagu ta läks.
 Kui ma koju jõudsin, siis oli siin meeletult soe. Nagu SOE soe. Mingi +30 kraadi tuli ära küll. Küte oli põhja keeratud, sest mingi jutt oli kuskil liikunud, et küte võetakse täna ära niiet, et mingitki soojust säiliks, siis pandi küte hommikul mingiks ajaks põhja... keeruline. Aga oiiiiiiii kuidas mulle see soojus meeldib.. Lõpuks otsustasin ikka Triinu juurde minna. :D Tegin traditsiooniliselt kaasa endale kohvi ja viskasin laualt paar mandariini kotti ja läksin. Peaksin ilmselt mainima, et ma võtsin kaasa ka oma kaamera, läpaka ja natuke juhtmeid... Nagu ikka ilmselt. Igatahes Triinu juures oli siis selline mõnus istumine.
 Kell üks tulin koju tagasi. Istusin arvutis ja tegin igast lahedat. Vahepeal käis naabrinaine mulle kurtmas, et kuradi palav on. Ma ei tea, mulle sobis. Aga kuidagi jõudis õhtu sinnamaani, et ma jäin magama. Ärkasin kuskil kell 9 õhtul. Ma ei oska selle kohta isegi midagi öelda..
 Homseks on mingi plaanilaadne elukas olemas - koristamine. Seda puhtalt sellepärast, et pühapäeval hakkavad igasugu sugulased ja tegelased siin käima ja jõulud ja asjad jnejne. Kuuse peaks ka tuppa tooma ilmselt. Tegevust seega jagub.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar