teisipäev, 6. detsember 2011

napakas

 Hommikul tundsin end kohati lumejumalana. Niipea kui ma hakkasin vinguma, et lund pole, tuli lumi maha. Teeme siit siis juba omad järeldused.
 Hommikul läksin ilusti kooli. Sama ilusti ja rahulikult möödus esimene tund, teise tunni keskel muutus enesetunne veidraks. Sees hakkas keerama, iiveldus ja särkivärki. Peale tundi läksin kooliarsti juurde, seal sain söetabletti ja nii palju targemaks, et palavikku mul pole. Kolmas tund oli mul sama kohutav enesetunne kui ennemgi. Pikal vahetunnil üritasin sellest kuidagi üle saada, mõtteid eemale saada jne. Neljas tund oli samuti jube. Läksin uuele katsele kooliarsti juurde. Minuga ei osatud enam midagi teha. Saadeti koju ära. Niisiis saigi minu 8 tunnisest koolipäevast 4 tunnine koolipäev.
 Kodus roomasin voodisse ja surin. Seega ma magasin mingi kella ühest kuni nüüd kella kaheksani vist. Normaalselt seega. Praegu loodan lihtsalt, et mu enesetunne paraneb piisavalt, et saaksin homme ikkagi kooli minna.
 Ahjah, vaatasin saadet Sind otsides ka õhtul. Vähe ei vesistanud ju lõpus. :D Oh mind õrnakest seega..
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar