laupäev, 14. jaanuar 2012

13 ja reede


 13. reedel on mul tavaliselt olnud sama palju õnne või ebaõnne kui igal tavalisel päeval. Kohati võib-olla isegi rohkem õnne. Tänane ei erinenud tavalisest absoluutselt.
 Hommikul hilinesin küll kooli mingi 7 minutit, sest kogu Triinu perekene, kelle autoga ma muidu kooli saan, oli sisse maganud. Vahva lugu eks? Aga kusjuures kellegi käest möliseda ei saanudki, sest paar bussi jäi samuti hiljaks ning arvatavasti oletati, et ka meie olime need bussilapsed. See läks igatahes hästi.
 Päev möödus ka kuidagi ebaloogilise kiirusega tegelikult. Niiet minu jaoks lõppes koolipäev tõesti kiiresti.
 Peale kooli läksime Triinu juurde, kus me veits ta sünnipäeva istumise asju arutasime. Plaane igatahes meil nüüd on ja minul asjade organiseerimist jätkub, aga saan hakkama. Hakkasin mõtlema ka oma sünnipäevale, mis nüüd kahe kuu pärast on. Muidu oli mu kindel seisukoht, et ma ei pea kui just keegi geenius ei mõtle midagi üllatuspeo sarnast korraldada... Aga nüüd.. ma ei tea. Ei viitsiks küll tegelt. Aga sinna veel aega on õnneks niiet ma jõuan mõelda.
 Peale Triinu juurest tulekut vajusin kuidagi märkamatult magama. Ärkasin kuskil kella kümne aeg õhtul ja magama võisin jääda nii umbes peale kuut natuke. Normaalselt seda unekest ikka. Nüüd on ilmselt pool ööd unetust, aga mis seals ikka.
 Enesetunne on ka kehvapoolne. No ikka tõsiselt kehvapoolne, Südames on tugev valu ja samuti ka kõhus. Pea on ka sellises imelikus seisus. Üritan hakkma saada.
 Kuna mul keegi juba siin kõrval noriseb, siis üritan ka siin asjad lõpetada ja tudule ära minna.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar