kolmapäev, 18. jaanuar 2012

tere.

Jannu küünised

minu küünised
 Eilne õhtu kujunes kohutavalt naljakaks. :D Suured tänud selle eest Robinile muidugi. :)
 Täna oli kohutav ärgata. Nagu alati. Koolis oli ka suhteliselt tavaline. Triinul oli sünnipäev! See oli... sündmus. Tjah. Estas oli järjekordne kirjandi kirjutamine. Usun, et mul läks suhteliselt päris väga jamasti. Eks proovi ise üks lõbus ja õpetlik lugu koolist heietada. Ma tegin puhtalt mõttetööd tükk aega. Ei olnud lihtne ja lõpuks hakkasin lihtsalt mingit jura paberile arendama. Puhas mõttetus. Aga las jääda. Ühiskonna õpetuse tunnid möödusid filmi vaadates jaaa inku oli lihtsalt naljakas. No ja viimane tund jäi minu jaoks ära.
 Veidi hiljem tuli Jannu minu juurde. Hakkasin siis tema küüntega jamama. Lõpptulemusest on pilt ka näha jah. Kohati oli kõike nii võimatu teha, sest haigelt naljakas oli + kõikvõimalikud nail art videod youtubes ajasid lihtsalt masenduse peale.
 Kui Jannu oli ära läinud, alustasin enda küüntega. Pilt mu nikerdusest on ka olemas. Vahva jajah. Mulle jubedalt meeldib igatahes. :3
 Homme peaks olema lihtne päev, aga sinna otsa keerati veel mingi testi tegemine ja blabla niiet ma pean mingi 7 või 8 tundi nüüd koolis olema 6 tunni asemel. Ega ei ole väga rõõmus jaa, aga saan hakkama.
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. how do you do that? :o
    ma ei saa lihtsalt küünte lakkimisega ka hakkama :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. pmts pikad õhtud harjutamist. :D piltidel on ka tegelikult näha mu harjutamise tulemus. :D

      Kustuta