neljapäev, 5. jaanuar 2012

Hoia end! / kikudoktor / hull päev

 Peaksin ilmselt kohe alguses mainima, et magama õnnestus mul jääda alles kella nelja paiku öösel. Äratus oli kell 7. 3 tundi unekest. Ilmselgelt liiga vähe. Kõik viitab sellele, et peaksin oma unegraafikuga natuke vaeva nägema. Terve päeva püsisin ärkvel ja liikuvana tänu energiale ja meeletule tahtejõule.
 Hambaarstil käik oli nagu ebamugav hammastepesu. Midagi nad seal puurisid ja siis hakati jälle seletama, et on ikka vaja breketeid n' stuff. Vana jura. Ja oligi see pidu läbi. Kõik oli päris armas.
 Edasi Kristiinesse ja seal toimus pmts täielik hullumine. Enamvähem kõik vajalikud poed sai läbi käidud. Igast jura sai kokku ostetud. Pmts nagu vanasti... Armas. A ma pidin kohe emale ka midagi ilusat otsima niiet mingil hetkel kehastusin ma hr. Fokiniks. Emal oli hea meel. Minul oli hea tunne. Kõik olid rahul.
 Kristiinest kesklinna oli väga viis minna. 100 kotti käe otsas kuidagi imekombel. Koju jõudmine oli täiesti teine teema. Soov voodisse korrrrrrraks pikali visata oli meeletu, aga ma pole seda siiani teind, sest tean, et täna ma enam end sealt püsti ei kangutaks.
 Tegelt. Ma keeran nüüd tudusse ära. Enamvähem kõik asjad (pmts mitte midagi) sai kappi pandud niiet kõik on okei. Nii enamvähem.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar