kolmapäev, 18. jaanuar 2012

tere kolmapäeva hilisõhtut!

 Võib aint arvata kelle tervis täna jukerdama hakkas... Peale pikka kaalumist otsustasin ikkagi koju jääda. Täna oli tõsiselt selline päev, mil ma oleks tahtnud kooli minna. Päev oleks olnud lihtne, aga ma ei hakkanud kokku kukkumise või millegi sellisega riskima. Jäin koju ja magasin kella seitsmest hommikul kuni kella neljani. Nüüd lihtsalt loodan, et mul õnnestub öösel ka magada.
 Homme ronin igatahes kooli ja peale kooli on ka juba omad asjad, mida tuleb teha. Kindlasti tuleb minna šoppama toiduaineid, et Triinu juures toimuval istumisel saaks väikse küpsetamisvõistluse ära korraldada. Plaan on teha "Domino küpsiste kook" (guugeldage kui huvitab täpsemalt). + ma pean ilmselt natuke pakkima ka, et mul oleks lihtsam oma asju sinna vedada, sest mul on meeletult asju, mille ma pean veel sinna kolima. Tõsiselt. Mingi 2 spordikotitäit jura. Edu mulle sellega ja loodame, et ma ennast sellega katki ei tee. :)
 Praegu kõik.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar