teisipäev, 10. jaanuar 2012

400 postitust on täis!

 Eilne ja tänane õnnestus mul üle elada üksnes tänu energiajoogile. Loodan, et unegraafik loksub normaalselt paika.
 Tänane oli nagu oli. Sai hakkama küll. Viimane tund jäi ka ära nagu peale viieteist minuti möödumist teada sai. Mis siis ikka, jooksuga koju ära. Kodust lendasin ma jällegi mingi aja pärast välja ja sain Jannuga kokku. Tuletasime veits vanu aegu meelde kommidega mängides. :D:D Ma ütlen mängides, sest... well, ma ei taha midagi täpsemalt öelda igaksjuhuks. :D Pärast tulime minu juurde ja Jannu sai endale jälle maniküüri. :D Hiljem nikerdasin endale ka midagi. Nüüd nii iga nädal, right?
 Homseks pole eriti midagi teha. Matemaatikas üritan midagi kokku keerata, aga olen raudkindel, et õieti ei lahenda ma ühtegi ülesannet. Üldse üritan see veerand jälle väga tubli laps olla ja mingid talutavamad hinded tunnistusele saada.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar