kolmapäev, 25. jaanuar 2012

nerdish istumine: pildid! + natuke juttu.

 



põhiline köögitoimkond




kellegi arust oli ilus pilt
ajasin asju


meie täiuslik saavutus



ainus valgus kogu õhtu/öö jooksul

ilmselgelt hommik

lehmakook

mina niisama 'mitte hommikuinimene' olemas

ja siis tuli tagasi meie igati armastatud ja vajatud elekter.

Ei julgenud siia väga palju pilte panna kus teised ka peal on, sest ei taha kelleltki väga hullu peapesu saada, kui miski ei meeldi, aga need, kes istumisel olid ja tahavad kõiki pilte, siis võivad minult küsida ja ma organiseerin need teile. :) Minu msnid, facebook ja telefoni number on ju teil olemas + me näeme veel koolis ka. :D Ainult küsige.
 Täna ei teinudki ma midagi väga erilist. Üritasin isa aidata kodus, aga kuna ma olen nii mõttetu laps ja minust õigupoolest eriti kasu ei ole ja millegagi ma hakkama ei saa, siis... nojah, see üritus läks perse.
 Õhtul käisin veel ühel koosolekul, kus räägiti põhikoolilõpetamisest ja igasugu eksamivalikutest ja jamast, mis ootab keskkoolis. Huvitav jura. Eksamite koha pealt - ma kardan. See aasta ma kardan natuke. Eelmine aasta oli veel suht päris väga savi, aga see aasta on seis natuke teine. Teeb kergelt närviliseks küll, aga küll ma hakkama saan.
 Nädalavahetuseks ka plaan olemas. Tädipoja 30. juubel ja ma pean seal olema. Tjah.
 Rohkem midagi olulist ei meenu, mida ma mainima peaksin. Seega:
 Thank you, come again.

2 kommentaari: