teisipäev, 13. märts 2012

blogi sünnipäev!

 Vau. Ma ei oska kuskilt alustada.
 Well, eilne oli huvitavalt roosamannavahune. Terve päev oli väga nummi ja terve päev olin ma täiesti ärkvel. Ainult ühes tunnis tahtsin kedagi lüüa (sest vene keel on nii nummi :))) Kehalise tund oli ka üpriski huvitav. Nimelt pandi mind koos semuga esimest klassi valvama. Kuna me olime ilmselt väga toredad jne, siis joonistati meile pilte. Ma tean, aww. :3 Peale seda käisin veel eesti keele kontrolltööd järgi tegemas.
 Esmaspäeva õhtu oli ka nunnu. Kindlasti tahan jälle tänada meisterkokka hea toidu eest ja see on tõepoolest ime, et sa mu krevette sööma panid. :)
 Tänane. Hommik koolis liikus täiesti aegluubis. Ma jäin juba kergelt magama ja keset matemaatika tundi tuli lihtsalt klassist välja minemise tuju 'cause I was so done with this shit. Classy.
 Esimesse eesti keele tundi hilinesin normaalselt. Tegin endal normaalselt marki maha ka kui vale klassi tundi sisse marssisin. "Vabandust.... ja ma olen vales klassis." Classy again. Viisakas vähemalt ju. Kusjuures teiste tunde õnnestus mul korduvalt häirida. Hästi läheb.
 Kehalise jaoks pidin tegema 3 kirjalikku tööd, et veerandisse mingi hinne ilmuks. Poole ööni kirjutasin neid ja siis kui tahan need õpetajale üle anda, siis naerdakse mulle näkku. Tekkis soov ta kõiksugu pimedatesse kohtadesse saata. Lõpuks jätsin talle need paberid laua peale ja panin sinna juurde endapoolse kirjakese ka. Viisaka loomulikult. Läksin tunnist ajalugu parandama.
 Kaheksanda tunni ajal üritasin matemaatikat teha. Jällegi, so done with this shit. Siiani selline tunne. Nüüd tõmbaks lihtsalt oma taandarenenud eesliajuga tuttu ära ja sureks. Ehk siis so done with basically everything. Hästi elame, muidugi hästi.
 Homme on sünnipäev ka. Jaajaa, itsand kui vahva... Mingil põhjusel pole mitte mingisugust tuju sünnipäeva omadagi. Veel vähem kuidagi pidada. Täielik null.
 Well, enne kui mul kõigile mingi masenduselaadne jama õnnestub tekitada peaksin ma ilmselt lõpetama. 'Cuz I'm done with this post.
 Thank you, come again & happy b-day to my blog ofc.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar