kolmapäev, 7. märts 2012

"Kasvab natuke veel, siis läheb ikka ära ju ikka eks?"

true dat
 Oooo need vestlused, mida ma juhtun pealt kuulma, mida ma vist ilmselt ei tohiks pealt kuulda. Kuis need kriibivad mu kõrvu nagu keegi tõmbaks roostes konksuga.... kuigi mul pole õrna aimugi, miks peaks keegi roostes konksu kellelegi kõrva toppima... Oh neid elu imesid!!! :):):)
 Tervis paraneb. Olukord kurgus on oluliselt parem. Palavik oli täna hommikul küll, aga võrreldes eelnevaga madal. Sain ilusti sellega hakkama. Praegu on täitsa hea olla (miinus kurguvalu). Hea, et paranen. Reedel näen vist arsti ka.
 Kuna meil jäi internetis rahvaloendus tegemata, siis on meil siin üks väga tüütu meesterahvas, kes oma elu hinnaga pressib ennast koguaeg siia. Andis numbri, et kui meile sobib, siis kutsume siia jne. Peale numbri andmist on ta siin iga päev käinud. Tüütus.
 Kuna ma ei ole eriti midagi teha jaksanud ja mul on väga igav olnud, siis olen eelistaud lihtsalt magada. Tänu sellele olen näinud väga huvitavaid unenägusid. Kõikvõimaliku jama. Awesome! Unenägudest endist ma eelistan siin vast mitte rääkida, sest see veniks liiga pikaks, aga ütleme nii, et need olid huvitavad. :D
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar