neljapäev, 15. märts 2012

some people don't deserve oxygen.

 Magama jõudsin ma kell 2 öösel. Ei kommenteeri rohkem. Olen kergelt pahane.
 Koolis olin õnneks ainult 3 tundi. Peale matemaatikat tulin jooksuga koju, kus ma leidsin end lõpuks kõikvõimalikke probleeme lahendamast ja bussist maha jäämas jne. Polnud hullu, sain ühe teise bussi peale. Sellega vurasin linna poole, et mingeid kiireloomulisi dokumendi pilte teha. Kõigepealt külastasin migratsiooni ametit, et seal seda pildi tegemise asja uurida. Täielik 0. Sealne liiklus oli liiga tihe. Masinad ei töötanud õieti, inimesed olid juba vihased ja segaduses. Õudus. Kuna meenus üks teine koht, kus neid pilte tehakse, siis oligi järgmine peatus selles poelaadses kohas. Sain seal ilusti ja kiiresti pildid tehtud ja nüüd on mul kõik olemas.
 Hiljem käisin veel oma sünnipäevarahasid kulutamas. Hästi kulutatud. Sain ühe viisaka pintsaku ja pluuse. Tõepoolest väga viisakas. Ja siis õnnestus mul poest üles noppida veel 3 O.P.I. küünelakki. Hästi läks seega. Muud nagu polnudki vaja. Olen rahul.
 Homme veerandi viimane päev koolis. Olen vast need 3 tundi seal ära ja siis jooksuga koju. Plaan seega olemas.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar