pühapäev, 18. märts 2012

"Etskae, etskae! Kas see pole mitte Kärol Mae?!" Kas pole mitte piinlik? :)

deep.
 Mulle ei meeldi see asi, mida mu nett teeb. Nii ei sobi lihtsalt aegajalt ära kaduda. -.-
 Eile kuulasin muusikat palju. Üritasin koristada natuke. Mu üritused on alati naljakad, sest tulemused on täpselt vastupidised. :)
 Täna hakkasin õhtul lugema. Tjah. See läheb kah kuidagi. Mingil hetkel jäin lugedes isegi magama... Sellega läheb seega nagu läheb. Kohe jätkan ka.
 Mul on plaane. Plaane, mis kuhjuvad väärakalt üksteise otsa. Mul on plaane isegi kuu lõppu. Oli kuulda sosinaid, et me saaksime paariks nädalaks Kaberlasse maja valvama. Jooksuga läheks, aga arvan, et kohati oleks parem idee siiski koolinädalatel kodus olla ja siis 2 nädalavahetust veedan ma seal kenasti nunnusti ilmselt päris raudkindlalt. Seda ootan ma juba väga.
 Lähen loen nüüd ilusti edasi.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar