neljapäev, 29. märts 2012

People who don't use their heads don't need them.

 Kuna ema ütles, et mu uhket haavakest ei tohi praegu millegagi kinni katta ja kui miski sinna vastu üldse läheb (nt pluus), siis on see piinav valu ja seega otsustati üheskoos, et ma jään täna koju. Jätkasin siis mingi aeg oma uhket uinakut, peale ärkamist lugesin 2 luulekogu läbi ja nüüd olen mingi aeg netis istunud. Sisukas päev igatahes.
 Homme saan lõpuks Kaberlasse. Natuke kahju, et tänu oma vigastusele ei saa ma üles-alla hüpata. Pmts hakkan peale kooli vist pakkima, täna otsin välja oma spordikoti, et homme kergem oleks. + Chillal peab ka puuri korda tegema ja olemise mõnusaks. 
 Homme loodaks lisaks kõigele veel kooli ka jõuda. Ma ei kujuta ette miks ma seda loodan, aga ma loodan... Keeruline. 
 Igaljuhul...
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar