kolmapäev, 28. märts 2012

The world is mad and the people are sad.

day 1
 Koolis täna magama ei jäänud. Vedas. Koolipäev oli talutav. No terve päeva jooksul olin ma küll vahvates valudes, aga sain hakkama. Emaga tegime muide hommikul diili, et kui ma autoga kooli ei saa, siis ma ei lähegi. Tjah. Nii palju siis sellest...
 Koolist koju jõudes vajusin teleka ette ja jäin pmts magama. Peksin end üles ja mõtlesin midagi oma küüntega teha. Praegusel hetkel ootan siiamaani, et need ära kuivaks. See ei meeldi mulle. Tulemus meeldib küll, sellepärast kannatangi.
 Homme teen ka asju ja siis reede õhtul liigun Kaberla poole. Jei. Peakski mingid bussiajad välja otsima, et teada mis kell see kõik toimuda võiks. Praegu hakkasin veel mõtlema, et ma saaksin järgmine nädal minna juba neljapäeval. See on jällegi ülimalt rõõmustav.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar