laupäev, 18. august 2012

Awkward is my superpower.

täna
 Probleemid lahendatud. Suure sõjaga, aga lahendatud. Korras.
 Täna on kerge oht jälle 'matkama' minna. Jah, jälle on olemas võimalus, et Robin peab tööjuurde ööseks jääma. Seega lähen ka mina sinna. Kui selline asi peaks muidugi juhtuma. Loodetavasti ei juhtu muidugi. Oeh.
 Täna olen pmts terve päeva rannas päevitades veetnud. Miks? Sest ma saan! Haa! Haa! Haa! Raske öelda, kas mulle päikest ka enam külge jäi või mitte, aga tahaks loota. Loodetavasti ei kao see päevitus kohe ära. See oleks päris kurb. :(
 Praegu pean hakkama tolmuimejaga möllama. Terve maja peal. Kui ma lõpetan, siis olen arvatavasti täiesti laip.
 Koju lähen ma homme. Transpordi pärast. Don't ask...
 Issil on esmaspäeval sünnipäev. Pean siis homme kohe koju jõudes kingi ära ostma. Ilmselt ostan veel midagi head. Nutella.. või kaks. Robinile sünnipäevaks kingitud Nutella olen ma ise pmts üksinda ära hävitanud. Can't get enough of that stuff! Krõpsu tahan ka üle pika aja. Ja burksi (J.J: ei, praegu pole see aeg, mul on lihtsalt isu). :):):)
 Ma lähen nüüd tolmu imema.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar